Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Πλαστογράφησαν τον... Ψωμιάδη!

Ο πρόεδρος της ΑΟΚ ανέφερε πως πλαστογράφησαν την υπογραφή του για τη συγχώνευση ανάμεσα σε Ηρακλή και Καβάλα!

Όσα δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή του Arena Channel της ΤV – Θεσσαλονίκη:
«Δεν υπήρχε περίπτωση συγχώνευσης με τον Ηρακλή, αφού η ομάδα της Θεσσαλονίκης χρωστάει κι εγώ δεν ξέρω, πόσα εκατομμύρια. Εμείς δεν χρωστάμε ούτε ευρώ και δεν υπήρχε περίπτωση να αγοράσουμε ομάδα που δεν την αγοράζει κανένας. Δεν θα κάναμε ποτέ κάτι παράνομο, αφού η συγχώνευση απαγορεύεται από τον Νόμο.

Η Καβάλα ξεκινάει στο γήπεδο του Μακεδονικού ως έδρα, από αύριο Τετάρτη (6/7) θα κάνουμε την πρώτη συγκέντρωση στις 6 μ.μ. και θα συζητήσω για δεύτερη έδρα επίσης στη Θεσσαλονίκη. Θα μιλήσω για την Καλαμαριά ή το Κλ. Βικελίδης και σας δηλώνω ότι έχουμε πάρει την απόφαση να πληρώνουμε εμείς τα έξοδα για τη μετακίνηση των οπαδών από την πόλη της Καβάλας στη Θεσσαλονίκη. Όσα πούλμαν κι αν χρειάζονται κάθε εβδομάδα, θα τα πληρώνουμε εμείς, γιατί αισθανόμαστε την ανάγκη να συμπαρασταθούμε σ’ αυτούς τους αγνούς φιλάθλους που μας συμπαραστάθηκαν από τη Γ΄ Εθνική».

Για ποιο είναι το πρόβλημα: «Το πρόβλημα υπάρχει με τον δήμαρχο Καβάλας, ο οποίος μάλιστα μου είπε να αφήσω την ομάδα να πέσει στη Δ' Εθνική και να φύγω από την πόλη. Πού να πώ τον πόνο μου; Αυτός ο άνθρωπος δεν θέλει την ομάδα στην πόρτα της Ευρώπης, θέλει να την εξοντώσει. Έπρεπε να είχε παραιτηθεί από δήμαρχος με αυτά που έχει κάνει. Βάζει συναυλίες στο γήπεδο σε ένα άθλιο χλοοτάπητα για να τον κάνει τραγικό. Τώρα βάζει και τους Πυξ-Λαξ. Δεν τον ενδιαφέρει η ομάδα. Εγώ θέλω να τηρώ τις συμφωνίες και αυτός δεν τήρησε καμία από αυτές που κάναμε. Δεν κράτησε το λόγο του.

Δεν στείλαμε κανένα χαρτί στο Επιμελητήριο Καβάλας, γιατί απλούστατα δεν έγινε καμία έκτακτη γενική συνέλευση. Πλαστογράφησαν την υπογραφή μου και εμφάνισαν ένα χαρτί χωρίς να γνωρίζω κάτι. Έδωσα εντολή στο δικηγόρο μου να προχωρήσει σε μηνύσεις».

Για την Καβάλα: «Όλα είναι δρομολογημένα στην ομάδα. Θα πάρουμε ξένο προπονητή, με τον οποίο ήρθαμε σε συμφωνία, ενώ τελειώνω τις συζητήσεις με τους παίκτες που θέλουμε. Όσο για τις δηλώσεις Ονουάτσι, υπάρχουν παίκτες που ενημερώθηκαν από μένα ότι είναι υπό παραχώρηση. Μεταξύ αυτών και ο Ονουάτσι. Δεν κάναμε πρόταση στον Φερνάντεζ και δεν υπάρχει παίκτης που να του χρωστάμε έστω και ένα ευρώ. Κανένας δεν έχει δικαίωμα προσφυγής, γιατί η Καβάλα είναι από τις λίγες ομάδες που πληρώνουν τους πάντες».

Για την υπόθεση με τα στημένα: «Για την περιπέτειά μου, πιστεύω στη δικαιοσύνη. Πιστεύω ότι θα αθωωθώ γιατί δεν έχω καμία σχέση με αυτά τα πράγματα και ποτέ δεν ασχολήθηκα. Έχω εμπιστοσύνη στις αρχές της δικαιοσύνης και της δημοκρατίας»

Για τη Λέσχη Καβάλας: «Οι κύριοι της Λέσχης Καβάλας ξέρουν τι πρόσφερα στην ομάδα, αφού ήταν δίπλα μας και μάλιστα εγώ ήμουν που τους ωθούσα στο να δημιουργήσουν τον φορέα αυτό για την ομάδα μας. Ξέρουν ότι έβαλα τα γυαλιά σε παράγοντες μεγαλύτερους από μένα με τους παίκτες που έφερα στην ομάδα, άσχετα εάν λένε ότι είμαι μικρός σε ηλικία. Αυτό φάνηκε».
http://www.aekfans21.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...