Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Ανιχνεύτηκε...κοκαϊνη στον Βεζυρίδη, που κάνει λόγω για σκευωρία!

Η Επιτροπή ανακοίνωσε την κλήση σε απολογία του τερματοφύλακα του ΟΦΗ την Πέμπτη, ενώ ανέφερε και την ουσία που βρέθηκε σε έλεγχο  ντόπινγκ που του έγινε  στο παιχνίδι ΑΕΚ-ΟΦΗ.
Ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ έδωσε και δεύτερο δείγμα το οποίο επίσης βρέθηκε θετικό, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα. Ετσι ο Βεζυρίδης θα απολογηθεί  ενώπιον της Πρωτοβάθμιας Πειθαρχικής Επιτροπής της Super League την Πέμπτη , όχι μόνο για χρήση διεγερτικής ουσίας, αλλά  για χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Super League, για την υπόθεση Βεζυρίδη  «σε έλεγχο ντόπινγκ (λήψη δειγμάτων ούρων) που σας έγινε στις  26-2-2012 κατά την διάρκεια του αγώνα Πρωταθλήματος ποδοσφαίρου ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ μεταξύ των ομάδων ΑΕΚ - ΟΦΗ, από την εργαστηριακή ανάλυση προέκυψε αντικανονικό αναλυτικό αποτέλεσμα για το Β΄ δείγμα, στο οποίο ανιχνεύθηκε η ουσία Κοκαΐνη, το οποίο, θεωρείται οριστικό.
Ήτοι για παράβαση του άρθρου 24 του Π.Κ. της ΕΠΟ σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 34912/11 και την Απόφαση του Υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού 3956/12 και των σχετικών διατάξεων του Κεφαλαίου ΙΙ του Κανονισμού Ελέγχου Φαρμακοδιέγερσης στις Διοργανώσεις και εκτός των Διοργανώσεων της FIFA».
Τι αναφέρει ο κανονισμός
Σύμφωνα με τους κανονισμούς ο Πολυχρόνης Βεζυρίδης θα τιμωρηθεί με αποκλεισμό δυο ετών από κάθε αθλητική δραστηριότητα και θα βάλει έτσι πρόωρα τέλος στην καριέρα του, καθώς σήμερα είναι 37 ετών. Παράλληλα στην ΠΑΕ ΟΦΗ θα επιβληθεί χρηματικό πρόστιμο 50 χιλ. ευρώ από τον ΟΠΑΠ, καθώς υπάρχει σχετική διάταξη στις «ρήτρες» της σύμβασης που έχει υπογραφεί με τον Οργανισμό.
«Ουδέποτε έκανα χρήση»
Με γραπτή του δήλωση ο Πολυχρόνης  Βεζυρίδης τονίζει για το θέμα αυτό ότι: «Στα είκοσι και πλέον χρόνια της παρουσίας μου στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, δεν έχω δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα με τη συμπεριφορά μου εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου. Οι εκατοντάδες φίλοι, τους οποίους έκανα μέσα από την αφιέρωσή μου στον αθλητισμό, αλλά και όλοι όσοι με γνωρίζουν, είναι βέβαιοι για το ποιόν και την ακεραιότητα του χαρακτήρα μου. Γνωρίζουν καλά ότι δεν είχα ποτέ καμία σχέση με ουσίες, όπως αυτή που μου καταλογίζεται από τα αποτελέσματα του ελέγχου ντόπινγκ.Δυστυχώς, η σημερινή εξέλιξη επιβεβαιώνει τους αρχικούς φόβους μου, ότι έχω πέσει θύμα σκευωρίας.  Ξεκαθαρίζω απόλυτα ότι ουδέποτε έκανα εν γνώσει μου χρήση οποιασδήποτε απαγορευμένης ουσίας. Δεν θα έθετα ποτέ σε κίνδυνο την υγεία μου, την υπόληψή μου και την οικογενειακή μου γαλήνη, πόσω μάλλον τώρα στα 38 μου χρόνια. Θα παλέψω μέχρι τέλους για να δικαιωθώ και είμαι βέβαιος ότι η αθλητική δικαιοσύνη θα πειστεί για την αθωότητά μου.
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΒΕΖΥΡΙΔΗΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...