Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Κολύμβηση: Κατραντζής ο πρώτος στο Παγκόσμιο

Ο Χρήστος Κατραντζής είναι ο πρώτος Έλληνας κολυμβητής που εξασφάλισε τη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Βαρκελώνης τον προσεχή Ιούλιο
 
Ο 21χρονος αθλητής του Ολυμπιακού έλαβε μέρος σε μίτινγκ που διεξήχθη στη Μπάνια Λούκα της Βοσνίας/Ερζεγοβίνης και στην κούρσα των 50μ. εταλούδα τερμάτισε σε 23.96, ισοφαρίζοντας το όριο πρόκρισης για μεγάλο καλοκαιρινό ραντεβού. Μάλιστα η επίδοσή του αυτή αποτελεί ατομικό ρεκόρ.

Ο ίδιος δήλωσε σχετικά: "Είμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος. Ήταν ένας στόχος που  κυνηγούσα πολλά χρόνια και επιτέλους ανταμείφθηκα. Έκανα φέτος πιο καλή προετοιμασία και αυτό φάνηκε και από τα αποτελέσματα στο νερό.

Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Βαρκελώνης πάω για το καλύτερο και με στόχο να βρεθώ όσο ψηλότερα γίνεται. Και μόνο η εμπειρία του να συμμετέχεις σε μία τέτοια διοργάνωση είναι κάτι το πολύ θετικό για εμένα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Αλέκο Χατζηγιαννάκη, τους γονείς μου και τον χορηγό μου που βοηθά πολύ για τον εξοπλισμό μου. Και φυσικά τον σύλλογο μου τον Ολυμπιακό που με στηρίζει όλο αυτό τον καιρό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...