Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Τον Πόποβιτς απέκτησε η ΑΕΚ.

Τον Ζντράβκο Πόποβιτς με θητεία σε ΟΦΗ, Ατρόμητο και Λεβαδειακό απέκτησε η ΑΕΚ.


Κινούμενη κάτω από απόλυτη μυστικότητα, η ΑΕΚ ήρθε σε συμφωνία με τον 30χρονο Κροάτη επιθετικό, που το όνομά του δεν είχε παίξει στα μεταγραφικά ζητήματα της Ενωσης και σίγουρα αποτελεί έκπληξη η απόκτησή του.

Τον τελευταίο χρόνο, ο Πόποβιτς, που έχει παίξει στην χώρα μας σε ΟΦΗ, Ατρόμητο, Λεβαδειακό, είχε μετακομίσει στο Αζερμπαϊτζάν για λογαριασμό της Σίμουρκ, όπου είχε γεμάτη σεζόν με 28 συμμετοχές και έξι τέρματα.

Η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει:

"Η ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον Κροάτη επιθετικό Zdravko Popovic. Ο ποδοσφαιριστής ( ημ. γέννησης 02/01/1983 ) υπέγραψε ιδιωτικό συμφωνητικό διάρκειας δύο χρόνων με δικαίωμα ανανέωσης από πλευράς ΑΕΚ για έναν ακόμη χρόνο".

Μετά τις υπογραφές, ο Πόποβιτς τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω από σήμερα στην ΑΕΚ, μια ομάδα με πολύ κόσμο και μεγάλη ιστορία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν και έτσι μου δίνεται η δυνατότητα να προσφέρω κι εγώ τις υπηρεσίες μου στη προσπάθεια για την επιστροφή της ΑΕΚ στην κατηγορία που πρέπει να είναι. Γνωρίζω ότι υπάρχουν απαιτήσεις από όλους και υπόσχομαι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...