Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Μέντες: Ομάδα που θα μεγαλώσει o ΠΑΟ

Αισιόδοξος για το μέλλον του Παναθηναϊκού δήλωσε ο Μέντες ντα Σίλβα μιλώντας στον ολλανδικό Τύπο - «Έχουμε μια νεανική ομάδα που έχει τα φόντα να πετύχει και να μεγαλώσει», δήλωσε ο 31χρονος μέσος


Στόχο συγκεκριμένο δεν θέτει, αλλά ο Νταβίντ Μέντες ντα Σίλβα αισιοδοξεί για τον Παναθηναϊκό. 

«Είναι δύσκολο να πούμε πού στοχεύει η ομάδα αυτή τη στιγμή. Ο προπονητής μας δεν έχει μιλήσει για ένα συγκεκριμένο στόχο. Η ομάδα μας είναι πολύ νεανική. Εγώ είμαι 31 ετών και είμαι ο μεγαλύτερος σε ηλικία στην ομάδα», δήλωσε ο Ολλανδός μέσος στον Τύπο της πατρίδας του.

«Μετά τη θητεία μου στην Αυστρία ήμουν ανοικτός σε προτάσεις από την Ολλανδία, αλλά ήθελα περισσότερο να αγωνιστώ σε ομάδα που θα έπαιζε στην Ευρώπη. Δυστυχώς αυτό δεν συνέβη ούτε με τον Παναθηναϊκό, αλλά η ομάδα μας έχει όλα τα φόντα για να πετύχει. Πρόκειται για έναν μεγάλο σύλλογο και περιμένω από αυτή τη νεανική ομάδα να μεγαλώσει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...