Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Παραίτηση Στεβάνοβιτς στη Βέροια!

Την αποχώρησή του από τον πάγκο της Βέροιας αμέσως μετά το Σαββατιάτικο ματς με τον Παναθηναϊκό, ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά ο προπονητής της "βασίλισσας του Βορρά", Γκόραν Στεβάνοβιτς.

Η Βέροια μπορεί να ξεκίνησε καλά το πρωτάθλημα, ωστόσο κάποια γεγονότα δεν μπορούσαν να γίνουν ανεκτά από τον Γκόραν Στεβάνοβιτς. Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο Σέρβος τεχνικός, οι εισηγήσεις του στα μεταγραφικά ζητήματα της ομάδας δεν εισακούστηκαν από τη διοίκηση της ΠΑΕ, άνθρωποι της οποίας αγόραζαν όποιον παίκτη ήθελαν χωρίς να ρωτάνε τον προπονητή.

Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Στεβάνοβιτς στην ιστοσελίδα kerkidasport.gr:

"Μετά το ματς με τον Παναθηναϊκό και ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, δεν θα συνεχίσω να βρίσκομαι στον πάγκο της Βέροιας. Η απόφασή μου είναι οριστική. Δεν με ρώτησε κανένας για τις μεταγραφές, δεν ήξερα ποιους παίκτες και σε ποιες θέσεις παίρνουμε, ενώ δεν είχα καμία ενημέρωση για τις δύο τελευταίες μεταγραφές. Εγώ έφερα στην ομάδα μόνο τους Μρντάκοβιτς και Όστοϊτς. Δεν γίνεται να γνωρίζω τους παίκτες μέσα στα αποδυτήρια και αφού πρώτα έχουν υπογράψει. Ποια η προσωπικότητα του προπονητή; Ζήτησα 5-6 συγκεκριμένους παίκτες που τους ήξερα και με ήξεραν, αλλά κανείς δεν έκανε τον κόπο ούτε καν να μιλήσει μαζί τους.

Εγώ μιλούσα αλλά κανένας δεν με άκουγε για τα μεταγραφικά θέματα. Είχα υποσχέσεις ότι κάτι θα αλλάξει, ότι θα έχω κι εγώ λόγο στις μεταγραφές, αλλά δεν άλλαξε τίποτα μέχρι τελευταία. Μιλούσα χθες επί τρεις ώρες με τον πρόεδρο, ο οποίος προσπάθησε να μου αλλάξει γνώμη. Μου είπε να φέρουμε τους παίκτες που θέλω εγώ, αλλά δεν μπορείς τέτοιο καιρό να πάρεις ποδοσφαιριστές καθώς θα αργήσουν να προσαρμοστούν και για κάποιο διάστημα δεν θα τους έχεις στην διάθεσή σου. Θέλω να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από την συνεργασία μου με τον πρόεδρο, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με τους ανθρώπους που συνεργάζεται. Επαναλαμβάνω ότι, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα με τον Παναθηναϊκό, την Κυριακή θα αναχωρήσω για το Βελιγράδι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...