Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Βόμβα Χιμένεθ στην συνέντευξη τύπου!

Βόμβα από τον Μανόλο Χιμένεθ!Άφησε ανοικτό ακόμη και το ενδεχόμενο αποχώρησης του από την ΑΕΚ βλέποντας την αδιαφορία των παικτών του, άφησε ο Μανόλο Χιμένεθ στη συνέντευξη Τύπου στο Καυτατζόγλειο ενώ άφησε σπόντα και για τους (α)-μετόχους.

Αναλυτικά όσα δήλωσε
"Είμαστε μία ομάδα και έχουμε αυτό που έχουμε. Νιώθω ντροπή και δεν βρίσκομαι στην Ελλάδα να μην έχω φιλοδοξίες. Έχω συνηθίσει διαφορετικά. Ξέρω να χάνω. Αλλά σήμερα ήταν ένα παιχνίδι που θα μπορούσαμε να πλησιάσουμε τον δεύτερο.

Είναι ψέμα αυτό. Και το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να βγάλουμε την μάσκα που φοράμε γιατί τελικά δεν είμαστε αυτοί που νομίζουμε ότι είμαστε", ήταν τα πρώτα λόγια του Ισπανού.

"Βεβαίως και υπάρχουνε κάποιες λύσεις που θα πρέπει να πάρουμε και νομίζω ότι όλοι έχουμε κατά νου γιατί συζητάμε. Δεν το κάνω ποτέ να μιλήσω άσχημα για οποιονδήποτε. Δεν έχω έρθει στην Ελλάδα για συμβιβασμούς. Αν εγώ δεν αισθάνομαι καλά πολύ σύντομα μπορεί να συμβούνε διάφορα", είπε ο Χιμένεθ!

Στη συνέχεια ωστόσο είπε: "Εγώ θα είμαι εδώ μέχρι την τελευταία μέρα. Μέχρι θανάτου για την ΑΕΚ. Αυτό που δεν θα επιτρέψω είναι κάποιοι να μην αισθάνονται την φανέλα της ΑΕΚ. Στους 2,5 μήνες που είμαι στην Ελλάδα ξέρω τι σημαίνει η ιστορία της ΑΕΚ. Όποιος δεν έχει την ντροπή, και λέω όχι να παίξει ή όχι καλά, να φύγει αλλιώς θα αποχωρήσω εγώ. Ο καθένας μπορεί να το ερμηνεύσετε όπως θέλει. Είμαστε αυτοί που είμαστε. Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω.

Έχω μιλήσει πολύ με την διοίκηση. Κάθε πρωί ξυπνάω στις 7:00 το πρωί. Όλη την ημέρα ασχολούμαι με την ΑΕΚ και όταν γυρνάω σπίτι δεν ξέρω τι ώρα είναι. Στην ζωή μου δεν είχαν δουλέψει ποτέ τόσο πολύ. Αλλά μου δίνει κίνητρο βλέποντας ανθρώπους να δουλεύουνε καθημερινά και αυτό θα πρέπει να το κάνουνε όλοι. Αυτός που δεν το κάνει περισσεύει από την ομάδα".

Για το παιχνίδι, τόνισε:"Κάνοντας μία ανάλυση του παιχνιδιού στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν άσχημοι και στο δεύτερο ημίχρονο βρήκαμε τέσσερις φορές το τέρμα του Ηρακλή και αυτό είναι πολύ λυπηρό αν θέλουμε να εξελιχθούμε και να θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι.

Αυτό που θα πρέπει να δείξουμε στους φιλάθλους μας είναι περήφανοι. Μπορεί να χάνουμε και να μην είμαστε τρίτοι αλλά έβδομοι αλλά με τιμή και ντροπή. Το να χάνεις δύσκολο και ακόμη πιο δύσκολο να ξέρεις να χάνεις. Δείξαμε ντροπιαστική εικόνα σήμερα".

"Οι μέτοχοι ίσως έχουν κουραστεί"

"Οι μέτοχοι βάζουνε λεφτά στην ομάδα και ίσως να έχουνε κουραστεί. Δεν γνωρίζω.."

Τέλος για τις αλλαγές είπε: "Ο Τζιμπούρ μπήκε στον αγωνιστικό χώρο με έναν ειδικό νάρθηκα. Ο Μπλάνκο έμεινε εκτός από τεχνικής πλευράς και πάντα είμαι διαθέσιμος να μαθαίνω καινούρια πράγματα".
http://aekfans21.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...