Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Μαραντόνα: Τέλος στα λόγια, τώρα μηνύσεις

Οι δύο άντρες είναι “στα μαχαίρια” από τότε που ο Μαραντόνα απομακρύνθηκε από τον πάγκο της Εθνικής, αφού δεν κατάφερε να οδηγήσει τους Μπιανκοσελέστε στα ημιτελικά του Μουντιάλ της Ν. Αφρικής.
Η αναφορά του προέδρου στα προβλήματα με τα ναρκωτικά του 50χρονου Μαραντόνα, ήταν η νέα αφορμή για μηνύσεις.

Ο Μαραντόνα δήλωσε σε αργεντίνικη εφημερίδα: “Δεν πρόκειται να συνεχίσω να σχολιάζω το θέμα με τον Γκροντόνα. Θα πάω κατευθείαν στους δικηγόρους μου για να επιληφθούν επί του θέματος. Μετά τα όσα είπε είναι προφανές ότι έχει χάσει τον έλεγχο. Δεν έχω πάρει τίποτα εδώ και έξι χρόνια. Δεν έχω πιει ούτε ένα ποτήρι κρασί”.

Την Πέμπτη, ο Γκροντονά είχε δηλώσει για τον Μαραντόνα:”Δεν είμαι γέρος, δεν είμαι χαφιές και δεν θα γίνω ποτέ”, αναφερόμενος σε προηγούμενες δηλώσεις του Ντιεγκίτο, και συνέχισε:

“Αυτός (ο Μαραντόνα) τη μία μέρα σε αγαπάει και την άλλη σε μισεί. Υπάρχουν λόγοι για αυτό, και όλοι γνωρίζουμε ποιοι είναι", κατέληξε αναφερόμενος στην μάχη που έδινε – και δίνει - για πολύ καιρό ο Μαραντόνα με τα ναρκωτικά.
ΠΗΓΗ: GAZZETTA.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...