Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Διαιτητής – τραβεστί αποκαλύπτεται στη Βραζιλία!

 Την ημέρα ο Valerio Fernandes Gama «σφυρίζει» σε αγώνες υψηλού επιπέδου στη Βραζιλία, αλλά τη νύχτα φορά γυναικεία ρούχα και το  σφυρίζουν στα κλαμπ που πηγαίνει για να διασκεδάσει!

Ο 32χρονος διαιτητής, που έχει συμμετάσχει (συνήθως ως βοηθός διαιτητή) σε περισσότερους από 100 αγώνες επαγγελματικού επιπέδου στην πολιτεία Ceara, έχει παραδεχθεί ανοιχτά την ομοφυλοφιλία του, αλλά αυτή τη φορά προχώρησε ένα βήμα παραπέρα: Σε συνέντευξη που έδωσε στη βραζιλιάνικη εφημερίδα «Folha», αποκάλυψε ότι τις νύχτες ντύνεται τραβεστί και συχνάζει στα μπαρ με το γυναικείο όνομα Laleska!

Ο Valerio, που έχει μάλλον θηλυπρεπή χαρακτηριστικά, ξεκαθάρισε πάντως ότι «ακόμα είμαι άντρας» διαψεύδοντας πρόσφατα δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι έχει υποβληθεί σε εγχείρηση αλλαγής φύλου.

«Δεν είχα ποτέ πρόβλημα μέσα στο γήπεδο λόγω των ερωτικών προτιμήσεών μου, ούτε επειδή τα βράδια ντύνομαι γυναίκα. Οι υπόλοιποι διαιτητές της τετράδας μου είναι ετεροφυλόφιλοι, αλλά με σέβονται και τους σέβομαι. Μου έχει τύχει μάλιστα να συναντήσω σε μπαρ ποδοσφαιριστές, λίγες ώρες μετά τον αγώνα στον οποίο τους είχα απέναντί μου. Μου έδωσαν συγχαρητήρια για το θάρρος μου, που είμαι διαιτητής. Κάποιοι παίκτες που δεν με γνωρίζουν, με αποκαλούν ‘κυρία’ και μέσα στο γήπεδο και δεν με ενοχλεί καθόλου!», είπε μεταξύ άλλων ο 32χρονος, που στην εφηβεία του είχε δοκιμάσει την τύχη του ως τρίτος τερματοφύλακας σε μια τοπική ομάδα της Ceara, αλλά σύντομα διαπίστωσε ότι προτιμά το ρόλο του ρέφερι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...