Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Κάλα: «Η ΑΕΚ ήταν η πιο ωραία επιλογή»

 Σειρά για τον νεοαποκτηθέντα Χουάν Κάλα να δώσει την απαραίτητη συνέντευξη γνωριμίας στο Τόπλιτσε
Ο Κάλα αν και τραυματίας δήλωσε ενθουσιασμένος που βρίσκεται στην ΑΕΚ του Μανόλο ενώ μίλησε για το συμβόλαιο του με την Σεβίλλη και τα χαρακτηριστικά του ως ποδοσφαιριστής.
- Καλώς ήρθες. Γνωρίζουμε ότι ο Χιμένεθ ήταν ο βασικός λόγος για την παρουσία σου εδώ. Θεωρείς ότι έχεις κάνεις σωστή επιλογή;
«Κάθε μέρα είμαι και πιο σίγουρος για την απόφασή μου. Πολύ σημαντική ομάδα η ΑΕΚ, ο κόουτς μου είχε πει για αυτό αλλά δεν είχα ζήσει το μεγαλείο της. Εύχομαι να μπορέσω να μεγαλώσω κι εγώ την ομάδα».
- Τι σου έχει κάνει εντύπωση μέχρι τώρα;
«Κυρίως το πόσο αφοσιωμένοι είναι όλοι στην ομάδα. Ο κάθε υπάλληλος δίνει τα πάντα, είμαστε οικογένεια και φαίνεται αυτό. Κυρίως εμείς ξέρουμε ότι παλεύουμε για έναν κοινό στόχο».
- Έχεις εντοπίσει διαφορές ισπανικού και ελληνικού ποδοσφαίρου;
«Δεν έχω ζήσει ακόμα το ελληνικό πρωτάθλημα. Σίγουρα η δουλειά που κάνει ο προπονητής εδώ είναι διαφορετική γιατί είναι από την Ισπανία».
- Ποια είναι η άποψη σου για τους άλλους κεντρικούς αμυντικούς;
«Σίγουρα για να βρίσκονται στην ΑΕΚ είναι από τους καλύτερους. Ο ανταγωνισμός είναι ωραίος σε βοηθάει. Υπάρχει καλή ατμόσφαιρα και όλοι μαζί θέλουμε το καλύτερο για την ΑΕΚ».
- Υπάρχει κάποιος με τον οποίον να ταιριάζεις αγωνιστικά;
«Δεν πρόκειται να διαλέξω γιατί όλοι οι συμπαίκτες είναι σημαντικοί. Πρέπει να διεκδικήσω τη θέση του βασικού και να παλέψω πολύ στον αγωνιστικό χώρο για να κερδίσω χρόνο συμμετοχής. Όλοι οι παίκτες είναι πολύ καλοί, αλλιώς δεν θα ήταν στην ΑΕΚ».
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά σου ως ποδοσφαιριστής;
«Μου έχουν κάνει πολλές φορές αυτή την ερώτηση και ποτέ δεν μου άρεσε να μιλάω για τα χαρακτηριστικά μου. Ο προπονητής που αποφάσισε να με φέρει εδώ ξέρει ποια είναι τα χαρακτηριστικά μου. Όταν παίξω, θα καταλάβετε ποια είναι τα δυνατά σημεία μου».
- Θέλεις να μείνεις παραπάνω στην ΑΕΚ;
«Οι εμπειρίες που παίρνω είναι πολύ θετικές, γιατί ανήκω στην ΑΕΚ. Έχω συμβόλαιο με την Σεβίλλη, έρχομαι δανεικός για ένα χρόνο, θέλω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη και να κάνω ένα βήμα μπροστά στην καριέρα μου».
- Γιατί επέλεξες την ΑΕΚ;
«Είχα προτάσεις από Ισπανία αλλά η ΑΕΚ ήταν η πιο ωραία επιλογή. Παίζει στην Ευρώπη και βρίσκεται πάντα στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίες. Έχει κόσμο πολύ και καλής ποιότητας».
- Τι σου λείπει απ' την πατρίδα σου;
«Αγωνιστικά τίποτα. Εκτός αυτού η οικογένειά μου. Ποδοσφαιρικά είμαι ολοκληρωμένος και αγαπητός από τους συμπαίκτες».
- Έχεις προλάβει να δεις την Αθήνα;
«Όχι ακόμα. Τις πρώτες μέρες ήμουν μόνο προπόνηση-σπίτι».
- Η πρώτη... γεύση που είχες απ' τους οπαδούς στην πρώτη ανοιχτή προπόνηση;
«Η πρώτη προπόνηση είχε ωραία ατμόσφαιρα. Γνωρίζω ότι ο κόσμος της ΑΕΚ ζει πολύ το ποδόσφαιρο, στηρίζει συνέχεια την ομάδα και αν δίνεις τα πάντα στο γήπεδο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...