Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Ομπράντοβιτς: Σέβομαι τον Ολυμπιακό, αλλά δεν τον θεωρώ φαβορί

Τι δήλωσε ο Σέρβος πριν τον αγώνα με τους ερυθρόλευκους για τη Euroleague


Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επιστρέφει στην Ελλάδα για να αντιμετωπίσει την Παρασκευή ως προπονητής της Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του Top 16. Ο «Ζοτς» σε μεγάλη του συνέντευξη στο τουρκικό κανάλι «NTV» πάντως αν και εξέφρασε το σεβασμό του για τους Πειραιώτες, τόνισε πως δεν τους θεωρεί ανίκητους. 


«Δεν θεωρώ πως ο Ολυμπιακός είναι φαβορί. Πάντως είναι ένας αντίπαλος που σέβομαι και το ματς της Παρασκευής είναι ενδιαφέρον. Ο όμιλός μας είναι πολύ δυνατός και κάθε ομάδα μπορεί να κερδίσει οποιαδήποτε άλλη. Τώρα αρχίζει η πραγματική Ευρωλίγκα», ανέφερε.

Όσο για τις αναμετρήσεις με τον Παναθηναϊκό, που έπονται, είπε: «Δεν είναι εύκολο να αντιμετωπίζεις την παλιά σου ομάδα, αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι αναπόφευκτο. Τα συναισθήματά μου για τον Παναθηναϊκό είναι δεδομένα, αλλά θα προσπαθήσω να κερδίσω».

Αναφορικά με τη ζωή στην Πόλη, ο «Ζοτς» δήλωσε: «Υπάρχουν μικρές διαφορές μεταξύ Αθήνας και Κωνσταντινούπολης. Σε γενικές γραμμές η ζωή μου είναι η ίδια. Δουλεύω πολλές ώρες για την ομάδα και δεν έχω πολύ χρόνο».

Τέλος, ερωτηθείς για το αν θα αναλάμβανε τα ηνία της εθνικής Τουρκίας, απάντησε: «Ήρθα εδώ για τη Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ, έχω υπογράψει διετές συμβόλαιο και είμαι αφοσιωμένος σε αυτή. Ευχαριστώ όσους λένε πως θα με ήθελαν στην εθνική Τουρκίας, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι αφοσιωμένος στη Φενέρ. Είναι ένας σύλλογος που έχει τα ίδια πιστεύω με μένα. Προσπαθούν να πετύχουν κάτι σημαντικό, έχουν μεγάλες φιλοδοξίες και ήρθα εδώ γιατί μου άρεσε το πρότζεκτ».

πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...