Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Ντακόλ: «Απωθημένο μου η ΑΕΚ»

Ο Αλεξάντερ Ντακόλ υποστήριξε πως το να αγωνιστεί στην ΑΕΚ ήταν ένα απωθημένο που είχει στην καριέρα του.


Αναλυτικά η συνέντευξη του Ντακόλ στο Goal:

Πώς έγινε το deal με την ΑΕΚ; Είχες αμφιβολίες για την επιλογή σου;


«Μου είχε μεταφερθεί ένα ενδιαφέρον, αλλά δεν είχα συγκεκριμένη πρόταση, επειδή μάλλον ενεπλάκη κάποιος που χάλασε τη δουλειά. Ευτυχώς είχαμε ξανά επαφές προς το τέλος του καλοκαιριού και συμφωνήσαμε. Για μένα ήταν ένα όνειρο που εκπληρώθηκε. Είχα πρωτοέρθει στην Ελλάδα το 2003 για την ΑΕΚ, αλλά δεν είχα παίξει. Οταν φόρεσα το σήμα ένιωθα ότι έβγαλα ένα απωθημένο. Δεν είχα λοιπόν καμία αμφιβολία. Σίγουρα ήταν στο μυαλό μου η Γ" Εθνική. Από τη στιγμή όμως που θα παρκάρεις το αμάξι σου στο προπονητικό νιώθεις ότι είσαι σε ομάδα Τσάμπιονς Λιγκ και τα ξεχνάς όλα».

Πώς έκανες το comeback τα τελευταία δύο χρόνια και ενώ μετά την Κέρκυρα η καριέρα σου ήταν σε πτωτική πορεία;

«Είναι δύσκολο ψυχολογικά να επιστρέψεις, αλλά με τη βοήθεια της συζύγου μου το κατάφερα. Είχα συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό για δύο χρόνια. Μου είπαν ότι υπήρχε πρόταση από την Ντιναμό Κιέβου, αλλά αυτή ήταν μόνο στη φαντασία. Δεν υπήρχε τίποτα γιατί με εξαπάτησε ένας άνθρωπος, με αποτέλεσμα να λύσω το συμβόλαιο και να πάω Ιταλία. Υπέγραψα, αλλά δεν μπορούσα να παίξω, επειδή δεν κατέθεσαν το συμβόλαιο. Είχαν πει κάποια άσχημα πράγματα για μένα από την Ελλάδα στον πρόεδρο. Είμαι εδώ όμως και κανείς δεν μπορεί να μου προσάψει τίποτα. Αναγκαστικά περίμενα πέντε μήνες και πήγα στον Πανιώνιο. Είχα έναν τραυματισμό στο γόνατο και μου έκαναν ζημιά, δεν το ξέρουν πολλοί αυτό. Ταλαιπωρήθηκα δύο χρόνια. Γύρισα για την Καλλιθέα, αλλά ξεκίνησα ούτε καν από το μηδέν, από το μείον. Αυτό ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο στη ζωή μου. Οφείλω πολλά και στον Λύσσανδρο Γεωργαμλή, που μου έδωσε την ευκαιρία και στον Θρασύβουλο και στην Καλλιθέα. Τον θεωρώ έναν πολύ καλό μου φίλο».

Ποιες είναι οι μελλοντικές σου φιλοδοξίες και πόσα γκολ σκοπεύεις να βάλεις για να τα αφιερώσεις στο έτερον ήμισυ (σ.σ. σχηματίζοντας μία καρδιά με τα χέρια του);

«Το όνειρο είναι να πάρουμε τον τίτλο στη Super League και το επόμενο να αγωνιστούμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Οσο για τα γκολ και με δεδομένο ότι πέρυσι στην Καλλιθέα πέρυσι έβαλα 22, θα με δείτε να σχηματίζω με τα χέρια μου το λιγότερο 25 καρδούλες. Αν μπορώ να βάλω και 50 θα το κάνω».

Σε αγχώνει η κουβέντα για παίκτες που είναι στο στόχαστρο και τους οποίους θέλει να φέρει η ΑΕΚ;

«Αυτό συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες ομάδες. Στην Μπαρτσελόνα να είσαι, αν λέγεσαι Ροναλντίνιο, θα πουν ότι θα φέρουν τον Μέσι. Αυτό μας κάνει να θέλουμε να δώσουμε το καλύτερο και να είμαστε απαραίτητοι. Δεν στέκομαι προσωπικά στα γκολ που έχω βάλει. Αν βάζω τώρα δύο γκολ σε ένα ματς, στο επόμενο πρέπει να βάλω τρία. Δεν πρέπει να είσαι ευχαριστημένος ποτέ, αλλά πρέπει να βελτιώνεσαι καθημερινά».

Στη Β" χρειάζονται παίκτες επιπέδου Super League;

«Το 70% από το ρόστερ πρέπει να είναι παίκτες Α" Εθνικής. Και για τον κόσμο που θα θέλει να βλέπει μπάλα αλλά και για να αντιμετωπίσεις τις περισσότερες ομάδες, που θα βάζουν λεωφορείο μπροστά στο τέρμα».

Για τη συζήτηση που γίνεται αναφορικά με το αν θα πρέπει η ΑΕΚ να φορτώνει τα αντίπαλα δίχτυα και όχι απλά να κερδίζει;

«Συμφωνώ ότι πρέπει να παίζουμε πιο επιθετικά. Αν δεν μπαίνει το γκολ γρήγορα, υπάρχει πίεση από τον κόσμο, έρχεται το άγχος και τα πράγματα δυσκολεύουν. Δεν λέω ότι δεν μπορούμε να βάζουμε περισσότερα γκολ, αλλά δεν είναι και το πιο εύκολο. Εχουμε διορθώσει πολλά λάθη που κάναμε στα τρία πρώτα ματς και θα βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο».

Βαλντενούζα: Έπαιζα στην επίθεση όπως ο Άλεξ

Το ταίρι του Αλεσάντρε Ντακόλ, η Βαλντενούζα, λατρεύει τα σπορ και όπως αποκάλυψε: «Από πολύ μικρή μου άρεσε ο αθλητισμός. Επαιζα και μπάλα. Ημουν επιθετικός και έβαζα και γκολ, μετά μεγάλωσα και τα παράτησα». Πάντως, είχε έρθει πριν από τον αγαπημένο της στην Ελλάδα. «Εγώ είμαι εδώ από οκτώ χρονών όταν ήρθα με τους γονείς μου. Οταν είσαι εδώ θέλεις να γυρίσεις στη Βραζιλία, αλλά έτσι θα είμαστε χωρισμένοι λόγω της δουλειάς του Αλεξ. Είμαστε πολύ δεμένοι. Οταν είμαστε εκεί θέλουμε να γυρίσουμε Ελλάδα. Το σίγουρο είναι ότι θα πάμε διακοπές το καλοκαίρι και θα το συνδυάσουμε με το Παγκόσμιο Κύπελλο».

Οταν φυσικά ρωτήσαμε αν κατάγονται από το ίδιο μέρος, ο Ντακόλ πετάχτηκε για να την πειράξει: «Εγώ είμαι νότιος, που κάνει περισσότερο κρύο. Εκείνη είναι βόρεια, κοντά στον Αμαζόνιο με τους κροκόδειλους». Οσον για τον ελεύθερο χρόνο τους, τους αρέσει να απολαμβάνουν καλό φαγητό και να βλέπουν ταινίες. Πάντως, το σίγουρο είναι ότι «είμαστε πολύ δεμένοι» όπως υπογράμμισε με ύφος που δεν χωρά αντιρρήσεις η κυρία Ντακόλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...