Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Σαβιόλα: Χαρούμενος στον Ολυμπιακό

Χαρούμενος που αγωνίζεται με τη φανέλα του Ολυμπιακού, δήλωσε στον Τύπο της Αργεντινής ο Χαβιέ Σαβιόλα, ο οποίος εξέφρασε την επιθυμία του να κλείσει την καριέρα του στην αγαπημένη του Ρίβερ Πλέιτ.


Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην ιστοσελίδα tn.com.ar:


'Είμαι χαρούμενος γιατί η προσωπική μου ζωή είναι πολύ καλή. Η ομάδα έχει καλή πορεία και αυτό μου επιτρέπει να χαίρομαι το τελευταίο στάδιο της καριέρας μου'.

Ο Σαβιόλα ρωτήθηκε και για το ενδεχόμενο να κλείσει την καριέρα του στην Αργεντινή με τη φανέλα της Ρίβερ Πλέιτ.

'Θα ήταν πολύ ωραίο να ολοκληρώσω την καριέρα μου σε μια ομάδα που μου προσέφερε τόσες χαρές. Εκεί γεννήθηκα. Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα την τελειώσεις, αλλά θα ήταν ωραίο να αποσυρθώ στη Ρίβερ Πλέιτ'.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...