Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Σπανούλης: «Θέλω τίτλους με τον Ολυμπιακό»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού, έκανε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, ο Βασίλης Σπανούλης. Ο παίκτης που τάραξε τα μεταγραφικά νερά αυτό το καλοκαίρι με τη μετακίνησή του από τον Παναθηναϊκό στον Ολυμπιακό, τόνισε:

"Eίναι ένα νέο βήμα στην καριέρα μου.Το κίνητρο είναι πολύ μεγάλο.Ηθελα μια αλλαγή στη ζωή μου και ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη επιλογή.Δεν ήταν εύκολη η απόφαση, αλλά ο Ολυμπιακός μου έδειξε πόσο πολύ με ήθελε.Θα υπάρξουν δυσκολίες, το γνωρίζω, αλλά δεν φοβάμαι.Ηθελα να το κάνω και θέλω να πετύχω.Στόχος οι τρεις τίτλοι στις διοργανώσεις που θα λάβουμε μέρος, όχι μόνο εφέτος, αλλά και τα επόμενα χρόνια.Ο τρόπος που με προσέγγισαν οι αδελφοί Αγγελόπουλοι ήταν καθοριστικός.Μου έδειξαν το πάθος και την αγάπη τους για την ομάδα και το μπάσκετ, το πόσο πολύ με θέλουν και πώς με φαντάζονται ως μέλος του Ολυμπιακού. Επίσης ο τρόπος και η προσέγγιση από τους φίλους του Ολυμπιακού.'Η κάποιες λεπτομέρειες, σημαντικές για τον αθλητή.Ο Ολυμπιακός με προσέγγισε με τον πιο σωστό τρόπο.Την όλη αλήθεια την γνωρίζω εγώ και η οικογένειά μου.Μετά χρόνια, όταν μιλήσω, όλοι θα μάθουν τι έγινε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...