Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Παναθηναϊκός: Επί ελληνικού εδάφους ο Μπουμσόνγκ


Λίγο πριν τις 14:30 το μεσημέρι έφτασε στην Αθήνα ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ. Ο 31 Γάλλος άσος, που καλείται να λύσει το αμυντικό πρόβλημα του Παναθηναϊκού, επιφυλάχθηκε να χαρακτηρίσει εαυτόν ηγέτη, αλλά υποσχέθηκε να δώσει τον καλύτερό του εαυτό για τη νέα του ομάδα.

«Ήρθα εδώ για τον Παναθηναϊκό και για να κερδίσω τίτλους. Στην ομάδα υπάρχει ο Σισέ και ο Γκοβού τους οποίους γνωρίζω καλά. Πρέπει να μάθω και τους άλλους συμπαίκτες μου», τόνισε στις πρώτες τους δηλώσεις στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα, ο Μπουμσόνγκ δεν ήτα ζεστός στην προοπτική να αγωνιστεί στην Ελλάδα, όπως όμως υποστήριξε, όταν ήρθε η πρόταση από τον Παναθηναϊκό δεν το σκέφτηκε πολύ.

«Συνήθως όταν παίζεις για έναν νέο σύλλογο όπως η Λιόν δεν θες να φύγεις αλλά όταν παρουσιάζεται μια αλλά η μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός και σε διαβεβαιώνει ότι σε θέλει στην ομάδα του δεν χρειάζεται να το σκεφτείς δεύτερη φορά».

Ακόμα, χαρακτήρισε τους «πράσινους» ως τον μεγαλύτερο ελληνικό σύλλογο, ενώ τόνισε πως το «τριφύλλι» καλύπτει τις φιλοδοξίες του.

«Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα χωρίς να θέλω να προσβάλλω τις υπόλοιπες. Εχει μεγάλους στόχους και φιλοδοξίες στην Ελλάδα και την Ευρώπη και αυτό είναι καλό για εμένα αφού και εγώ έχω τις ίδιες φιλοδοξίες έχω. Σίγουρα ο Παναθηναϊκός έχει τις αντίστοιχες φιλοδοξίες με τη Λιόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...