Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Γκατούζο: «Με πήρε τηλέφωνο ο Λίνεν»

Με τον Εβάλντ Λίνεν είχε τηλεφωνική επικοινωνία ο Τζενάρο Γκατούζο. Ο Ιταλός άσος της Μίλαν εξέφρασε την επιθυμία του να έρθει στον Ολυμπιακό, αρκεί βέβαια να ικανοποιηθεί οικονομικά.

Ο 32χρονος μέσος μίλησε στον «Πρωταθλητή» για την συνομιλία που είχε με τον Γερμανό προπονητή των «ερυθρολεύκων». Αναλυτικά:

-Ο κ. Λίνεν σε πήρε τηλέφωνο για να σου μεταφέρει επίσημα το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού;

«Μιλήσαμε το βράδυ του Σαββάτου και μου είπε πως έχουν τα πράγματα στην Ελλάδα. Με ενημέρωσε για τις μεταγραφές και μου ξεκαθάρισε ότι αν κλείσω, τότε όλοι θα είναι πολύ χαρούμενοι στην ομάδα του Ολυμπιακού. Μου μετέφερε το ενδιαφέρον και ότι θα με ήθελε πολύ».
-Εκτός από τους παίκτες και οι φίλαθλοι της ομάδας θα γίνουν ευτυχισμένοι αν πεις το «ναι». Αποκάλυψες στον κ. Λίνεν τις προθέσεις σου;

«Του είπα ότι έχουμε πει στη συνέντευξή μας. Θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό και είναι η προτεραιότητά μου. Ωστόσο, πρέπει να συμφωνήσουμε και στο οικονομικό κομμάτι. Εγώ θέλω να έρθω γιατί θα είναι μια πραγματικά νέα πρόκληση στην καριέρα μου, αλλά περιμένω. Ίσως ο κ. Μαρινάκης ή ο Κοβάσεβιτς να μου κάνουν μια βελτιωμένη πρόταση τις επόμενες μέρες. Τηρώ στάση αναμονής».

-Κάποια δημοσιεύματα θέλουν τον ατζέντη σου να έχει επαφές με την Αλ Αχλί. Σε ενδιαφέρει να πας στο Ντουμπάι;

«Εγώ θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό. Το προτιμώ. Δεν τα κάνω όλα για τα λεφτά».

-Ξεκίνησες την προετοιμασία με τη Μίλαν; Τις επόμενες μέρες πρόκειται να συζητήσεις το μέλλον σου με την ομάδα;

«Ναι. Με τη Μίλαν δεν έχω κάτι να πω. Εγώ είμαι αυτός που παίρνει τις αποφάσεις».

-Ωστόσο, τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Μίλαν θα ζητήσει χρήματα για να σε αποδεσμεύσει

«Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Θα μείνω ελεύθερος. Η Μίλαν δεν πρόκειται να ζητήσει λεφτά και έχει ήδη συζητήσει με τον ατζέντη μου».

-Ξέρεις πότε θα υπάρξουν εξελίξεις;

«Ίσως τις επόμενες μέρες. Και εγώ περιμένω νέα από τον ατζέντη μου».

Αρνητικός ο Τίμοστσουκ

Ο Ανατολί Τίμοστσουκ είναι το νέο όνομα που έχει προστεθεί στη λίστα του Ολυμπιακού τις τελευταίες μέρες, μετά την γνωστοποίηση ότι παραχωρείται από την Μπάγερν Μονάχου. Ο Ουκρανός μέσος δεν βρίσκεται στα πλάνα του Λουίς Φαν Γκάαλ και είναι πιθανό να παραχωρηθεί δανεικός για έναν χρόνο με οψιόν αγοράς το οποίο ξεπερνά τα 3 εκατομμύρια ευρώ.


Στον Ολυμπιακό εξετάζουν με καλό μάτι την περίπτωσή του ωστόσο ο ίδιος ο παίκτης δεν φέρεται διατεθειμένος να έρθει στην Ελλάδα για να συνεχίσει την καριέρα του. Εξάλλου, έχει στα χέρια του αρκετές προτάσεις από Γερμανία αλλά και από άλλα πρωταθλήματα.

Πηγή: www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...