Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Δεύτερο ελληνικό μετάλλιο στην τεχνική κολύμβηση

Ξανά στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε η χώρα μας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα τεχνικής κολύμβησης ανδρών - γυναικών που διεξάγεται στο Καζάν της Ρωσίας. Αυτή τη φορά, ο Ουίλιαμ Μπάλντουιν πήρε το ασημένιο στα 100 μ. επιφάνειας με χρόνο 35.69 που αποτελεί πανελλήνιο ρεκόρ

«Ήταν πολύ δύσκολη η κούρσα μου, αλλά σκέφτηκα αυτό που μου έχει πει ο προπονητής μου, πως δηλαδή αυτή τελειώνει στα 100 μέτρα και όχι νωρίτερα. Έτσι, αν και ήμουνα τέταρτος στα 80 μ., κατάφερα να πολεμήσω και στο τέλος να είμαι δεύτερος. Ευχαριστώ τον προπονητή μου, γιατί κανείς άλλος δεν θα μπορούσε να με φτάσει εδώ», τόνισε ο κολυμβητής του Νηρέα Γέρακα.

Στα 100 μ. υποβρύχιου, η Σοφία Κτενά ήταν 5η με 38.51 και στα 100 μ. επιφάνειας ο Σταυριανός Σισμανίδης 8ος με 36.45..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...