Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Μπουμσόνγκ: «Θα αντεπεξέλθω στις προσδοκίες»

Έτοιμος να ανταποκριθεί στις προσδοκίες που δημιουργήθηκαν από τη μεταγραφή του δήλωσε ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ στην επίσημη παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό το μεσημέρι της Παρασκευής στα γραφεία της ΠΑΕ.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι στον Παναθηναϊκό. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχω έρθει στην πιο δυνατή ομάδα της Ελλάδας, ελπίζω η άφιξή μου εδώ να συνδυαστεί με τα καλύτερα ποδοσφαιρικά χρόνια της καριέρας μου», τόνισε ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός στις πρώτες του δηλώσεις και συνέχισε, αποκαλύπτοντας τους στόχους του με το «τριφύλλι».
Λόγω της εμπειρίας μου γνωρίζω ότι συλλογικά αυτό που ενδιαφέρει είναι να κερδίζεις τίτλους. Προτεραιότητά μου είναι το πρωτάθλημα κι ό,τι άλλοι τίτλοι έρθουν είναι μέσα στις φιλοδοξίες μου».
Γνωρίζοντας τις προσδοκίες του κόσμου της ομάδας για τη θέση του αμυντικού, δήλωσε: «Ελπίζω ότι θα έρθει ώρα να ηγηθώ στην άμυνα και θα αντεπεξέλθω στις προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί».
Τέλος, αναφέρθηκε και στο ενδιαφέρον που έδειξε ο Παναθηναϊκός στο πρόσωπό του για να τον αποκτήσει.
«Επιμένω ότι όταν μια ομάδα αποδεικνύει ότι σε εμπιστεύεται και θέλει να σε εντάξει στο δυναμικό της και γνωρίζοντας κόσμο που δείχνει αυτή την εμπιστοσύνη δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο από το να αποδεχτείς την πρόκληση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...