Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Champions League και «πράσινη» θέληση έπεισαν τον έκπληκτο Γκοβού

Tη θέληση του Παναθηναϊκού να τον εντάξει στο δυναμικό του αλλά και τη συμμετοχή των «πρασίνων» στο Champions League ανέφερε ο Σίντεϊ Γκοβού ως έξτρα κίνητρο στην απόφασή του να δώσει θετική απάντηση στο «τριφύλλι». Ο Γάλλος άσος δήλωσε ενθουσιασμένος και έκπληκτος από την υποδοχή που του επεφύλαξαν οι οπαδοί στο αεροδρόμιο.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπέγραψα στον ΠΑΟ και θα συνεχίσω την καριέρα μου στην Ελλάδα για τα επόμενα τρία χρόνια. Έμεινα έκπληκτος  με την υποδοχή που μου επεφύλαξαν οι φίλαθλοι. Σήμερα (σ.σ.: Δευτέρα) ολοκληρώθηκε και τυπικά μεταγραφή μου με την υπογραφή των συμβολαίων» είπε αρχικά ο Γκοβού.

Σχετικά με τους λόγους που τον έκαναν να επιλέξει τον Παναθηναϊκό, είπε:

«Αρχικά, κατά την διάρκεια του Μουντιάλ, μιλούσα πολύ με τον Σισέ, ο οποίος μου είπε ότι ο Παναθηναϊκός είναι πολύ μεγάλη ομάδα. Μετά από μόνος μου έκανα την έρευνα μου για την ομάδα, την ζωή στην Ελλάδα. Επίσης το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός παίζει στο Champions League έπαιξε ρολό για να πω το ναι.

» Όταν είδα την θέληση και την βούληση των ανθρώπων του Παναθηναϊκού και του προπονητή να με εντάξουν στο δυναμικό της ομάδας, πλέον ήταν εύκολη υπόθεση για να αναλάβω την πρόκληση να έρθω στον Παναθηναϊκό».

Στην συνέχεια, μίλησε για την μέχρι τώρα καριέρα του στο Champions League:

«Το γεγονός ότι έπαιζα εννέα χρόνια στο Τσάμπιονς Λιγκ με την Λιόν νομίζω ότι είναι μία μεγάλη εμπειρία. Είναι θετικό αυτό για τον Παναθηναϊκό και θα προσπαθήσω να τον βοηθήσω όσο μπορώ. Η εμπειρία αυτή είναι από μόνη της κάτι πολύ σημαντικό».

Στην συνέχεια, αναφέρθηκε στον κόσμο της ομάδας, στέλνοντας το μήνυμα του:

«Αρχικά,  θέλω να τους ευχαριστήσω. Μου είχαν πει ότι θα με περιμένει κόσμος στο αεροδρόμιο, αλλά εξεπλάγην με τον κόσμο που είδα, και σε παλμό και σε πάθος. Αυτό που μπορώ να τους υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και με την απόδοση μου να τους δώσω μονό χαρές».

Στην Παιανία βρέθηκαν και Γάλλοι δημοσιογράφοι, ένας εκ των οποίων ρώτησε τον Γκοβού για την Εθνική ομάδα της Γαλλίας και την πορεία της στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής. Ο Γάλλος απάντησε ελαφρώς εκνευρισμένος:

«Δεν θέλω να μιλήσω γι αυτό το πράγμα. Εδώ είμαστε για να μιλήσω για την μεταγραφή μου στον Παναθηναϊκό. Δεν θέλω να μιλήσω για την Εθνική Γαλλίας».

Αναφορικά με τα επιτεύγματα του συμπατριώτη του, Τζιμπριλ Σισέ με τον Παναθηναϊκό και την ενδεχόμενη σύγκριση τόνισε:

«Ο Τζιμπρίλ ειναι Τζιμπρίλ. Εκείνος παίζει σε μια διαφορετική θέση και μπορεί να υποσχεθεί πολλά γκολ. Εγώ το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να κερδίζει η ομάδα».

Τέλος, για το νούμερο που θα επιλέξει να φοράει, είπε:

«Δεν έχω σκοπό να φορέσω το 14. Το φόραγα στην Λιόν, αλλά δεν θέλω να πάρω αυτό. Θα δούμε...».

Μετά το τέλος της συνέντευξης, ο Σίντνεϊ Γκοβού έφυγε βιαστικά με προορισμό το αεροδρόμιο, προκειμένου να προλάβει την πτήση του και θα επιστρέψει στις 15 Ιουλίου στην Αθήνα, μαζί με τους υπόλοιπους διεθνείς.

Η επίσημη «πρώτη»

Ο Γκοβού μονοπώλησε όπως ήταν φυσικό το ενδιαφέρον στην επίσημη πρώτη προπόνηση του Παναθηναϊκού.

Οι «πράσινοι» γυμνάστηκαν υπό τις οδηγίες του Νίκου Νιόπλια, ο οποίος δεν είχε στη διάθεσή του τον τραυματία, Λάζαρο Χριστοδουλόπουλο (υποβλήθηκε σε εγχείρηση), αλλά και τους Σιμάο, Σαριέγκι και Κλέιτον. Επίσης απουσίαζαν και οι διεθνείς (Ελληνες και ξένοι) που πήραν μέρος στο Μουντιάλ.

Στις εγκαταστάσεις της Παιανίας έδωσε το παρών και ο νέος τεχνικός διευθυντής του συλλόγου, Κάρλος Φρέιτας, ο οποίος σε ερώτηση που του έγινε για το διαφαινόμενο «ναυάγιο» της μεταγραφής του Μπορντόν (έμεινε ελεύθερος από τη Σάλκε και οδεύει προς Κατάρ), τόνισε ότι υπάρχουν χρονικά περιθώρια για να γίνουν σωστές κινήσεις:

«Δεν έγινε τίποτα. Το πρώτο μας παιχνίδι είναι στις 29 Αυγούστου και όπως καταλαβαίνετε έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας» ενώ ο Πορτογάλος ζήτησε υπομονή για τις επόμενες μεταγραφές των «πρασίνων».
www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...