Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Ήρθε ο Βαλντές


Στην Ελλάδα έφτασε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης ο Νέλσον Βαλντές, ο οποίος αναμένεται να αποτελέσει το νέο απόκτημα του Ολυμπιακού και ο ποδοσφαιριστής που θα κληθεί να καλύψει το κενό του Κώστα Μήτρογλου στην επίθεση.




"Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα με σπουδαία παράδοση σε τίτλους και στην Ευρώπη. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω τραβήξει το ενδιαφέρον μίας τέτοιας ομάδας", τόνισε αρχικά ο έμπειρος ποδοσφαιριστής και πρόσθεσε:


"Παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τον Ολυμπιακό και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να έρθω πλέον εδώ. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και ελπίζω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να παραμείνω εδώ".

Αξίζει να σημειωθεί πως το απόγευμα της Τετάρτης ισπανικά Μέα έγραψαν πως η Ελτσε προσπάθησε να μπει σφήνα και να αποκτήσει τον Βαλντές, κάτι όμως που δεν έγινε, αφού -όπως τόνιζαν- ο παίκτης αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό.

Στην ευρωπαϊκή του καριέρα, ο Βαλντές έχει περάσει από τη Bundesliga όπου φόρεσε τις φανέλες των Βέρντερ Βρέμης και Ντόρτμουντ, ένω έπαιξε και δύο σεζόν στην Ισπανία. Αρχικά με την Ερκουλες (2010-11) και στη συνέχεια (δανεικός) με τη Βαλένθια (2012-13). Φέτος παίζει στην Αλ Τζαζίρα όπου μέχρι στιγμής μετρά 8 συμμετοχές.

Οσον αφορά στην Εθνική Παραγουάης, ο 30χρονος φορ έχει 66 συμμετοχές και 12 γκολ με την Ανδρών, ενώ έχει και 4 συμμετοχές (1 γκολ) με την under-20.
contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...