Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Κυριάκος Παπαδόπουλος: Θα παλέψω για να είμαι στο Μουντιάλ

Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος επέστρεψε από το σοβαρό τραυματισμό του και θέλει στο επόμενο διάστημα να είναι βασικός στη Σάλκε ώστε να μπορέσει να ταξιδέψει στη Βραζιλία.


Ο Έλληνας αμυντικός μίλησε στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία...


-Κυριάκο, πως βίωσες όλο αυτό το διάστημα της απουσίας σου από τα γήπεδα;

«Ήταν πολύ δύσκολοι μήνες, όπως είναι για κάθε παίκτη που έχει υποστεί έναν τέτοιο τραυματισμό. Χρειάστηκε σκληρή δουλειά, ενώ ο χρόνος κυλούσε αργά. Όμως, ποτέ δεν τα παράτησα. Δούλευα καθημερινά για να επανέλθω και σκεφτόμουν τη στιγμή που θα παίξω πάλι σε επίσημο αγώνα. Και αυτή ήταν τον περασμένο Δεκέμβριο, λίγο πριν τη διακοπή του πρωταθλήματος, στο παιχνίδι κόντρα στη Φράιμπουργκ».

-Ποιοι ήταν εκείνοι που σου στάθηκαν περισσότερο αυτούς τους 13 μήνες;

«Η οικογένειά μου πρώτα από όλα, ο γιατρός μου εδώ στη Γερμανία ο κ. Γκοντόλιας, ο μάνατζέρ μου, φίλοι μου, συμπαίκτες μου στην Εθνική ομάδα και στη Σάλκε και φυσικά οι άνθρωποι της ομάδας».

-Υπήρξε κάποιος που να είπε μια φράση ή να σου έδωσε μια συμβουλή, που την κράτησες μέσα σου και πήρες δύναμη;

«Κάτι το ιδιαίτερο, όχι. Στις δύσκολες στιγμές είχα κοντά την οικογένειά μου και αυτό ήταν το καλύτερο. Αυτά που έλεγαν οι περισσότεροι ήταν τα τυπικά, αυτά που ακούμε συχνά, «να επιστρέψεις γερός και δυνατός», «σιδερένιος» και «κάθε εμπόδιο σε καλό».

-Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

«Να μπω σιγά σιγά στους αγώνες τώρα που ξεκινάει πάλι το πρωτάθλημα, να πάρω χρόνο συμμετοχής, καθώς με τη Φράιμπουργκ και τη Νυρεμβέργη πέρασα ως αλλαγή στα τελευταία λεπτά των παιχνιδιών και να αποκτήσω ρυθμό».

-Στη συνέχεια;

«Πρώτα ο Θεός να είμαι υγιής, θέλω πολύ να επιστρέψω στην Εθνική ομάδα και να πάω στο Μουντιάλ μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά. Θα δουλέψω σκληρά και ελπίζω να τα καταφέρω. Έχουμε τέσσερις μήνες μπροστά μας…».

-Εσύ στη Σάλκε και ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος στη Ντόρτμουντ. Δύο Έλληνες κεντρικοί αμυντικοί σε δύο εκ των κορυφαίων γερμανικών συλλόγων. Πόσο συχνά επικοινωνείτε;

«Με τον Σωκράτη έχω πολύ καλή σχέση, είναι εξαιρετικός αμυντικός, αναγνωρισμένος και θεωρώ ότι ταιριάζουμε, υπάρχει «χημεία» μεταξύ μας».

-Πριν από μερικούς μήνες υπήρξε η πληροφορία ότι η Λίβερπουλ χτύπησε την πόρτα της Σάλκε για την απόκτησή σου. Είναι αληθές;

«Ναι. Είχαμε μιλήσει με τη Λίβερπουλ, αλλά ήταν στη μέση και ο τραυματισμός και δεν προχώρησε… Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι. Αυτό που με ενδιαφέρει τώρα είναι να αυξήσω τον χρόνο συμμετοχής μου στη Σάλκε και να κερδίσω μια θέση στην ενδεκάδα. Το μυαλό μου είναι στην ομάδα, στο πως θα πάμε καλά, και στην Εθνική.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...