Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Στον τελικό ο Ιακωβάκης

Χωρίς να κάνει καλή κούρσα, ο Περικλής Ιακωβάκης θα δώσει το «παρών» σε ακόμη έναν τελικό μεγάλης διοργάνωσης.


Ο πρωταθλητής Ευρώπης του Γκέτεμποργκ κατετάγη πέμπτος στη δεύτερη ημιτελική σειρά των 400μ. εμπόδια με 50.33, αλλά πέρασε με χρόνο στον σαββατιάτικο τελικό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος της Βαρκελώνης (προκρίνονταν οι τρεις πρώτοι από κάθε σειρά και οι δύο καλύτεροι χρόνοι).

Ο ίδιος μετά την κούρσα του εξήγησε στην κρατική τηλεόραση για τους λόγους της μέτριας εμφάνισής του:
"Εκτός από το πρόβλημα με τη μέση, που μου προέκυψε στην προπόνηση της Δευτέρας, και έφτασα μέχρι χθες με μυοχαλαρωτικά, έχουμε από χθες άλλο ένα πρόβλημα στην αποστολή με γαστρεντερίτιδα. Δυστυχώς με χτύπησε κι εμένα σήμερα, ένιωθα στην κούρσα ότι ήμουν κομμάτια, τα πόδια μου ήταν βαριά και είχα ζαλάδες. Ελπίζω να είναι μόνο για μια μέρα και το Σάββατο στον τελικό να είμαι καλά. Το 50,33 ήταν απαράδεκτο και τώρα θα έχω μάλλον τον πρώτο διάδρομο αλλά όπως τα έκανα να τα λουστώ".
www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...