Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Βιτόλο: «Θέλω να μείνω στον Παναθηναϊκό»


Την επιθυμία του να παραμείνει στον Παναθηναϊκό εξέφρασε από την πατρίδα του ο Βίκτορ Βιτόλο.

Ο Ισπανός βρίσκεται στην Τενερίφη και από εκεί έκανε δηλώσεις αναφορικά με το μέλλον του στο «τριφύλλι».

«Έχω ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό. Είμαι καλά στην ομάδα, ο σύλλογος είναι ικανοποιημένος από την απόδοση μου και -για να πω την αλήθεια- όταν νιώθεις κάπου ότι σε εκτιμούν και εσύ νιώθεις καλά, θέλεις να παραμείνεις», τόνισε ο Βιτόλο δείχνοντας πως το μόνο πρόβλημα αφορά τα οικονομικά δεδομένα της επόμενης σεζόν στον Παναθηναϊκό.

Ο Βιτόλο, ο οποίος έχει πάρει άδεια αφού έτσι κι αλλιώς δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στο ματς με τη SKODA Ξάνθη λόγω τιμωρίας, βρίσκεται στην Τενερίφη όπου παρακολούθησε από κοντά την προπόνηση της ομάδας, ενώ μίλησε με τον προπονητή και παράγοντες του συλλόγου. Μάλιστα, αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο επιστροφής του εκεί, τονίζοντας:

«Ήμουν στην Τενερίφη από μικρό παιδί, αρχικά ball boy και στην συνέχεια στην επαγγελματική ομάδα, οφείλω πολλά στον σύλλογο. Έχω πει ότι κάποια στιγμή μπορεί να επιστρέψω στην ομάδα, δεν ξέρω πότε είναι όμως πιθανό, άλλωστε το ποδόσφαιρο είναι γεμάτο εκπλήξεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...