Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Γνωρίστε τον παπα-ΠΑΟΚ-Ο πατήρ Χρήστος Μήτσιος, «ευλογεί» στη Τούμπα [βίντεο + εικόνες]

Η μαθητιώσα νεολαία της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε σήμερα συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Μακεδονίας Θράκης, με σκοπό να εγκριθεί κονδύλι για τη δωρεάν μεταφορά των μαθητών στα σχολεία.


Ανάμεσα στους διαδηλωτές βρέθηκε και ο ιερέας Χρήστος Μήτσιος, γνωστός και ως Παπα-ΠΑΟΚ.

Μάλιστα, ο Ιερωμένος έδινε το σύνθημα για να φωνάζουν οι μαθητές, ενώ όταν τα πράγματα πήγαιναν να ξεφύγουν ήταν αυτός που ηρεμούσε τα πνεύματα.

Ο παπά-Χρήστος, σύμφωνα με το τοπικό ειδησεογραφικό πόρταλ thestival.gr, έγινε γνωστός το καλοκαίρι του 2009, όταν μαζί με έναν ακόμη ιερωμένο, τον παπά-Πέτρο, ήταν παρόντες στην πρώτη προπόνηση του ΠΑΟΚ.

Οι δυο ρασοφόροι βρίσκονταν ανάμεσα στους φιλάθλους και μάλιστα ο φωτογραφικός φακός «συνέλαβε» τον πρώτο να φωνάζει συνθήματα. Η αλήθεια είναι πως η φωτογραφία... σκανδάλισε και μάλιστα ο μητροπολίτης Ανθιμος έκανε συστάσεις και στους δύο να είναι περισσότερο προσεκτικοί.

Λίγες ημέρες αργότερα, ο παπά-Χρήστος κλήθηκε σε απολογία και δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του για αυτό: «Νομίζω ότι αυτό προσβάλει και τον κόσμο του ΠΑΟΚ αλλά και όλους που όσους πάνε στο γήπεδο. Δηλαδή αυτά παιδιά που πάνε στο γήπεδο και στην εκκλησία, τι είναι; Αλήτες; Η απάντηση μου είναι ξεκάθαρη. Θα είμαι πάντα κοντά στον ΠΑΟΚ, θα είμαι εκεί, και ότι και αν είναι θα το πληρώσω εγώ. Δεν θα βάλω τον ΠΑΟΚ να το πληρώσει, εγώ θα το πληρώσω, αλλά θα είμαι εκεί κοντά στον λαό. Ο ΠΑΟΚ κουβαλάει και μια άλλη ιστορία στις πλάτες του και γι' αυτό έχει και σήμα τον δικέφαλο. Δεν ξεχνιούνται αυτά. Στην έκθεση φωτογραφίας της Μπαρτσελόνα υπάρχει μια φωτογραφία ενός κληρικού να παίζει μπάλα», έχει δηλώσει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...