Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

"Μείνε εδώ που σε αγαπάμε"

Την τελευταία... πράξη της υπόθεσης παραμονής του Δημήτρη Σαλπιγγίδη θα παίξει την Κυριακή σε ρόλο πρωταγωνιστή ο κόσμος του Παναθηναϊκού. Ενώ όλα δείχνουν ότι ο διεθνής επιθετικός θα συνεχίσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ (στην ομάδα δηλαδή από όπου ξεκίνησε), η επιμονή του να μην αποκαλύπτει τα σχέδιά του αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας στο «πράσινο» στρατόπεδο.

Η φιέστα για την κατάκτηση του νταμπλ αναμένεται να εξελιχθεί σε συλλαλητήριο αγάπης των φίλων του Παναθηναϊκού προς το πρόσωπο του Δημήτρη Σαλπιγγίδη, σε μια προσπάθεια να τον κάνουν να αλλάξει τελικά γνώμη και να παραμείνει στην ομάδα τους. Αλλωστε η κατάκτηση του νταμπλ και η καλή σχέση του «Σάλπι» τόσο με τον Νίκο Πατέρα όσο με τον Νίκο Νιόπλια αποτελούν το πρώτο ανάχωμα που μπορεί να κάμψει τις αντιστάσεις του ποδοσφαιριστή.

Ακόμα και χθες πάντως ο Σαλπιγγίδης θόλωσε τα νερά και δεν αποκάλυψε κάτι από τα σχέδιά του. Υποσχέθηκε όμως ότι σε δεκαπέντε μέρες ο κόσμος θα μάθει την ετυμηγορία του. «Δεν το γνωρίζω, δεν μπορώ να δώσω μια απάντηση. Ρωτήστε τον ίδιο (γέλια). Είναι ένα θέμα που στις επόμενες δεκαπέντε ημέρες θα ξεκαθαρίσει. Πολύ σύντομα θα λυθεί κι αυτό το θέμα. Εχω ευχαριστήσει τον κόσμο για την αγάπη του. Είναι λογικό κάποιοι να έχουν δυσαρέσκεια, αλλά η πλειοψηφία με αγαπά και μου το δείχνει. Πέρα από το να πω ένα μεγάλο “ευχαριστώ”, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να το εκφράσω αυτό. Εχω κάποιες σκέψεις στο μυαλό μου, που δεν είμαι σε θέση να τις μοιραστώ. Εφόσον καταλήξω, θα πω τι σκέφτομαι και τι θα κάνω» δήλωσε στον Νovasport FM.

- O Σωτήρης Νίνης εξέφρασε χθες τη φιλοδοξία να συνεχίζει στον Παναθηναϊκό: «Εκανα μια καλή χρονιά και θα ήθελα να την επαναλάβω. Το όνειρό μου είναι να καθιερωθώ στον Παναθηναϊκό. Αν έρθει μια πρόταση, δεν ξέρω, μπορεί να μη φύγω ποτέ, μπορεί και να φύγω αύριο. Ο ΠΑΟ είναι η ομάδα της καρδιάς μου».

- Η Μάινζ σκέφτεται να μην ενεργοποιήσει την οψιόν αγοράς του Αντρέα Ιβανσιτς, που σε αυτή την περίπτωση θα επιστρέψει στον Παναθηναϊκό. Π. ΚΑΤΩΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...