Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Κούπερ: «Πρόκληση η Αλγερία»

Με κολακευτικά λόγια για την εθνική Αλγερίας μίλησε σε ιστοσελίδα της χώρας, ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ. Τι είπε για τις φήμες που τον συνδέουν με την αφρικανική ομαδα. «Έχω συμβόλαιο με τον Άρη», υπογράμμισε μεταξύ άλλων.
Ο προπονητής του Άρη δεν επιβεβαίωσε αλλά ουτε και διέψευσε το θέμα με την εθνική Αλγερίας. Ο Αργεντίνος τεχνικός μίλησε στην ιστοσελίδα «lebuteur.com», και αναφέρθηκε αρχικά στο ενδιαφέρον της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της Αλγερίας και στις επαφές μαζί του:
«Υπήρξαν επαφές μεταξύ των αρμοδίων της Αλγερινής ομοσπονδίας και του εκπροσώπου μου, αλλά τίποτα ουσιαστικά επίσημο. Οι εξελίξεις σταμάτησαν εκεί και δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο να αναφέρω. Δεν μπορούμε να κάνουμε καν λόγο για πραγματικές επαφές, αφού προσωπικά, δεν με προσέγγισε κανένας αρμόδιος. Ο μάνατζέρ μου, κανονίζει τέτοια ζητήματα, αλλά δεν υπάρχει τίποτα ουσιαστικό».
«Αν επιλεγώ γι’ αυτόν το ρόλο, τότε θα πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση, αλλά όπως σας είπα δεν υπάρχει τίποτα ουσιαστικό, τίποτα χειροπιαστό. Αν υπάρξει επαφή, θα δούμε».
Για το αν σκοπεύει να συνεχίσει τη καριέρα του στον Αρη, είπε:
«Για την ώρα, θα μείνω στη Θεσσαλονίκη. Μου αρέσει πολύ εδώ και θα συνεχίσω την «περιπέτειά» μου με την ομάδα. Έχω έναν χρόνο συμβόλαιο ακόμη άλλωστε, αλλά μέχρι τότε όλα μπορούν να συμβούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...