Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Δομάζος: "Ποτέ δεν ζήτησα να φύγει ο Φερέιρα"

Ο Μίμης Δομάζος με δηλώσεις του σε αθλητική εφημερίδα, διέψευσε ότι στη διάρκεια του ΔΣ του Παναθηναϊκού, ζήτησε την απομάκρυνση του Ζεσουάλδο Φερέιρα.
 
 Αναλυτικά η δήλωση του στην εφημερίδα Derby:
"Δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι μετέφεραν μέσα από τη συνεδρίαση ότι μίλησα εγώ εναντίον του προπονητή. Είναι ψέμματα και θέλουν να παρουσιάσουν στον κόσμο ότι ζητάω να φύγει ο κύριος Φερέιρα. Ποτέ δεν είπα στον κύριο Αλαφούζο να διώξει τον προπονητή.

Τα άλλα, ότι δηλαδή δεν μπορεί να μου μιλάει εμένα έτσι γιατί είμαι 50 χρόνια στον Παναθηναϊκός και αυτός είναι χθεσινός, τα είπα. Εγώ είμαι από μικρό παιδί στην ομάδα, προσέφερα σε αυτή και έχω δικαίωμα να λέω την άποψη μου. Όχι όμως να φύγει ο Φερέιρα. Αυτό δεν το είπα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...