Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Μαλεζάς: "Όνειρο τα όσα ζω"

Ο Στέλιος Μαλεζάς μιλά με ενθουσιασμό για την παρουσία του στη Φορτούνα και τη ζωή του στη Γερμανία.
 
Από το καλό στο καλύτερο πάνε τα πράγματα για τον Στέλιο Μαλεζά στο Ντίσλεντορφ. Ο Κατερινιώτης αμυντικός είναι βασικός στη Φορτούνα και η ομάδα του τα πάει περίφημα, συμπληρώνοντας πέντε ματς στη Μπουντεσλίγκα χωρίς να δεχθεί γκολ.

Ο ίδιος μιλώντας στη "Sportday", τόνισε:

"Αλήθεια; Δεν το είχα αντιληφθεί. Ειλικρινά. Πραγματικά, ούτε που περνούσε από το μυαλό μου τη στιγμή που υπέγραφα στη Φορτούνα. Όνειρο…" και πρόσθεσε απαντώντας στο ερώτημα που οφείλεται η επιτυχία της ομάδας του: "Δεν θα πρωτοτυπήσω. Η συνολική δουλειά. Από τον τερματοφύλακα μέχρι τον επιθετικό κορυφής βάζουμε πρώτα το “εμείς” και μετά το “εγώ”. Υπάρχει τρέξιμο, αλληλοκάλυψη και φυσικά ο παράγοντας τύχη για να σημειώσεις αυτό το επίτευγμα". 

Για τις κατηγορίες περί αντιποδοσφαίρου της Φορτούνα, σημείωσε: "Το ίδιο έλεγαν και για την Ελλάδα το 2004 και πήρε το EURO. Κακά τα ψέματα, δεν είμαστε Μπάγερν για να παίζουμε ποδόσφαιρο κατοχής. Ούτε Ντόρτμουντ για να “μιλάει” η φανέλα. Είμαστε μία ομάδα που είναι υποχρεωμένη να εκμεταλλεύεται τη μισή φάση. Να μην τρώει εύκολα γκολ. Αυτό κάνουμε. Τίποτε παραπάνω…".
Και κατέληξε: "Μπαίνω στα αποδυτήρια και νιώθω ότι είμαι σπίτι μου. Μία οικογένεια. Έχω ξεκινήσει γερμανικά. Μιλάω τη γλώσσα του ποδοσφαίρου. Η πόλη είναι απίστευτη. Υπάρχουν παντού Έλληνες και ελληνικά στέκια. Τι άλλο να ζητήσω;".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...