Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Νέες «βολές» του Τζιμπούρ στον Ντούσκο, δεν δέχεται μείωση ο Μαϊστόροβιτς

«Φωτιές» ανάβει στην ΑΕΚ και πάλι ο Ραφίκ Τζιμπούρ. Μετά από αρκετές εβδομάδες... νηνεμίας, φαίνεται πως έρχεται νέα καταιγίδα από τις δηλώσεις του Γαλλοαλγερινού στην εφημερίδα «Real News». Ο Τζιμπούρ αναφερόμενος στον Ντούσαν Μπάγεβιτς είπε: «Δεν νομίζω ότι είναι εκπαιδευτής. Θέλει να δουλεύει με έτοιμους παίκτες και όχι με νέους» και απαντά ορθά-κοφτά «Ναι» σε ερώτηση για το αν κι ο ίδιος νιώθει ότι έχει μείνει στάσιμος στην ΑΕΚ!
«Ο Μπάγεβιτς έχει τη δική του φιλοσοφία και ο Τζιμπούρ τη δική του. Εκείνος έχει μεγαλώσει στην Γιουγκοσλαβία και ζήσει στην Ελλάδα, δουλεύει σύμφωνα με τις δικές του παραστάσεις. Εγώ πάλι έχω τις δικές μου, τη φιλοσοφία του δρόμου...» συνέχισε ο επιθετικός της Ένωσης, ενώ αναφέρθηκε και στην κόντρα που είχε με τον προπονητή του κατά τη διάρκεια της σεζόν:
«Ότι συνέβη προσπαθώ να το αφήσω πίσω. Γιατί με έφθειρε πολύ, ήταν μεγάλη ζημιά και λύπη για εμένα να μην παίζω ποδόσφαιρο. Χαίρομαι με την μπάλα στα πόδια και καταλαβαίνεις πως ένιωθα τόσους μήνες.
»Ειλικρινά ακόμα δεν έχω καταλάβει τι έγινε και έμεινα εκτός ομάδας. Είναι διαφορετικό να σε πιστεύουν διοίκηση και προπονητής και άλλο πράγμα να σε θέλει μόνο η μια πλευρά ή καμία από τις δυο ».
Δεν δέχεται μείωση αποδοχών ο Μαϊστόροβιτς
Αποφασισμένος να μη δεχτεί την παραμικρή μείωση των αποδοχών του (800.000 ευρώ ετησίως), δήλωσε ο αμυντικός της ΑΕΚ, Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς, στην εφημερίδα της πατρίδας του, «Aftonbladet».
«Έχω ένα συμβόλαιο, το οποίο ο σύλλογος πρέπει να τηρήσει. Μέχρι τα τέλη Μαρτίου είχαν αποπληρώσει όλα τα οφειλόμενα. Και οφείλουν να τηρήσουν τα συμβόλαια που υπάρχουν στην ομάδα. Νομίζω άλλωστε ότι αυτό θα ισχύσει για τα συμβόλαια των παικτών που θα έρθουν», τόνισε χαρακτηριστικά ο 33χρονος Σουηδός, ο οποίος αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο πώλησής του σε άλλη ομάδα:

«Δεν έχω ιδέα. Δεν μου έχει περάσει καν από το μυαλό. Θα δούμε μετά τα πλέι οφ. Το μόνο που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή είναι ότι παίζουμε καλά, έχουμε πολλές νίκες κι αυτό είναι καλό εν όψει των πλέι οφ».

Όσο για την προοπτική ανανέωσης του συμβολαίου του με την Ενωση, δηλώνει ανοιχτός: «Δεν έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, να μιλήσουμε για νέο συμβόλαιο. Αλλά μου αρέσει εδώ και θα ήμουν ανοιχτός σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
»Θα συζητούσα για την ανανέωση του συμβολαίου μου. Έχει πάντα αναταραχή εδώ, αλλά είναι κι αυτό μέρος της γοητείας του παιχνιδιού. Με την έλευση του νέου έτους, όμως, είμαστε μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα, παίζουμε σύμφωνα με τις δυνατότητές μας».

Παράλληλα, αναφέρθηκε με κολακευτικά λόγια για το νέο πρόεδρο της ΑΕΚ, Σταύρο Αδαμίδη. «Ο πρόεδρος μας μίλησε για τα πλάνα του, τι σκέφτεται για την ομάδα, το σχέδιό του. Μου έκανε καλή εντύπωση και το πλάνο του ακούγεται καλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...