Σάββατο 3 Απριλίου 2010

Λαυρεντιάδης: "Δεν αυξάνω προς το παρόν το ποσοστό μου..."

Δεν σκοπεύει ν' αυξήσει το ποσοστό του στην ΠΑΕ Ολυμπιακός ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης στο άμεσο μέλλον, όπως δήλωσε στην εφημερίδα" Έθνος".

Αναλυτικά:
Επιθυμείτε να αυξήσετε το ποσοστό σας στην ΠΑΕ. Τι είναι εκείνο που σας σταματά, υπάρχει οικονομική διαφωνία;
«Είμαι σε μια φάση που το εξετάζω. Ως επιχειρηματίας κοιτάζω διάφορα πράγματα, δεν έχω πάρει τελική απόφαση. Ωστόσο, δεν σκοπεύω να αυξήσω το ποσοστό μου στο άμεσο μέλλον».
Μπορεί να σας δούμε κάποια στιγμή και Πρόεδρο των «ερυθρολεύκων»;
«Εγώ αυτή τη στιγμή ασχολούμαι μόνο με το «Καραϊσκάκη» και όχι με τα της ΠΑΕ. Θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός είναι η ναυαρχίδα του αθλητισμού και στο ποδόσφαιρο είναι μια ομάδα με διεθνή αναγνώριση και αξία. Για μένα η τοποθέτηση στον Ολυμπιακό ήταν καθαρά επενδυτική real estate. Πιστεύω καταρχήν ότι είναι ένα μοναδικό κεφάλαιο σε ένα μοναδικό σημείο της Αττικής, στον Πειραιά, το οποίο έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί και πιστεύω ότι η αξία του είναι μεγάλη».
Παρακολουθείτε όλα τα παιχνίδια της ομάδας;
«Οταν είμαι στην Ελλάδα και παίζει στο Καραϊσκάκη, πηγαίνω πάντα»
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας παίκτης;
«Δεν θα ξεχωρίσω κάποιον αλλά θα μιλήσω για τον Αττίλιο. Εκείνος και η τρομπέτα του υπήρξαν από τις πιο ωραίες αναμνήσεις μου όταν ήμουν έφηβος και παρακολουθούσα τους αγώνες της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού στο «Παπαστράτειο».
Μετά και απ' αυτή την εξέλιξη, ο Σωκράτης Κόκκαλης είτε θα καλύψει μόνος του το ποσοσό της αύξησης του μ/κ είτε περιμένει "κάποιο νέο" από άλλο μέτωπο. Και τούτο διότι φέρεται να αρχίζει συζητήσεις με άλλον ενδιαφερόμενο. Φήμες ανέφεραν ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης, όμως ο γνωστός εφοπλιστής δήλωσε στην εφημερίδα «ΦΩΣ»:

«Λόγω ιδιαιτέρως αυξημένων επαγγελματικών μου υποχρεώσεων αδυνατώ κυριολεκτικά να ασχοληθώ καθ’ οιονδήποτε τρόπο με τον αγαπημένο μου Ολυμπιακό. Τέτοιο ενδεχόμενο δεν υπάρχει στην παρούσα φάση. Εύχομαι ολόψυχα στον κ. Κόκκαλη να βρει την καλύτερη λύση, ώστε ο Ολυμπιακός να επανέλθει δριμύτερος τη νέα περίοδο και να επανακτήσει αμέσως τα πρωτεία στο ελληνικό πρωτάθλημα».

Δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να γίνει γνωστό το όνομα του ανθρώπου, τον οποίο φέρεται ο κ. Κόκκαλης ότι θέλει να βάλει στη διοίκηση του Ολυμπιακού. Ίσως οι όποιες εξελίξεις να μετατεθούν για τα τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου, όταν θα είναι γνωστό αν οι Πειραιώτες θα αγωνιστούν στα προκριματικά του Champions League ή του Europa League.

Στο μεταξύ, νέες φήμες ανέφεραν ότι οι συζητήσεις μεταξύ του κ. Κόκκαλη και του κ. Λαυρεντιάδη θα ξεκινήσουν από μηδενική βάση, όμως οι δύο πλευρές θα γνωρίζουν τα όποια δεδομένα έχουν διαμορφωθεί μέχρι τότε (αν δηλαδή η ομάδα θα παίξει ή όχι στο Champions League).

Πάντως, είναι πλέον πιθανότατο το σενάριο να καλύψει ο ίδιος ο κ. Κόκκαλης την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ή ένας μεγάλο μέρος, ώστε να μην παρουσιαστεί πρόβλημα στην αδειοδότηση από την UEFA και να παίξει η ομάδα κανονικά στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Ο Μπάντοβιτς Την προσοχή των παικτών του Ολυμπιακού κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα επέστησε ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς. «Να περάσετε καλά, να ξεκουραστείτε, αλλά να κοιτάξετε να μην ξεφύγετε και στη διατροφή σας και γενικά, και όταν γυρίσετε να είστε όλοι καλά, γατί έχουμε μπροστά μας πολλή δουλειά και πολλά παιχνίδια. Διαφορετικά, θα υπάρξουν πρόστιμα», τόνισε ο τεχνικός των Πειραιωτών.

Στην προοπόνηση της Μ. Τετάρτης ο Λούα Λούα πήγε και ζήτησε συγγνώμη από τον προπονητή του για το παράπτωμά του. «Έκανα λάθος. Να ξέρεις, πάντως, ότι για εμένα δεν έχουν αλλάξει όσα είχα πει δημοσίως για εσένα. Τότε που δήλωσα ότι σου έχω εμπιστοσύνη και ότι έχεις βοηθήσει την ομάδα και έχει εμπνεύσει εμάς τους παίκτες. Όποια απόφαση πάρεις, θα είναι σεβαστή από εμένα και να ξέρει ότι δεν αλλάζω την εκτίμησή μου προς το πρόσωπό σου», ήταν τα λόγια του Κονγκολέζου φορ.

Ο Μπάντοβιτς δεν φαίνεται δεν φέρεται διατεθειμένος να αλλάξει γνώμη όσον αφορά την απόφασή του να θέσει εκτός ομάδας τόσο τον Λούα Λούα όσο και τον Ντάτολο.
Reblog this post [with Zemanta]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...