Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

Το παράπονο του Χατζή από την Εθνική και το όνειρό του για την ΑΕΚ

Αδικημένος από την... εθνική ομάδας αισθάνεται ο Νίκος Χατζής, απαντώντας σε ερωτήσεις των εκπροσώπων του Τύπου και μία συνέντευξη-«ανάκριση», με πρωτοβουλία του ΕΣΑΚΕ. Επίσης, έδωσε εξηγήσεις για την επιλογή του να υπογράψει στον Ολυμπιακό, αποκάλυψε το όνειρό του να κλείσει την καριέρα του στην ΑΕΚ και εξέφρασε την αισιοδοξία πως ο Ηλυσιακός θα παραμείνει στην Α1.

«Νιώθω αδικημένος» εξήγησε ο Χατζής για την εθνική ομάδα. «Πιστεύω ότι δικαιούμουν αν όχι περισσότερες συμμετοχές, σίγουρα όμως περισσότερες ευκαιρίες. Κατά καιρούς, μάλιστα, νομίζω ότι το καλό σουτ ήταν ένα στοιχείο που έλειπε από την Εθνική ομάδα».

«Στόχος μου, όταν έφυγα από την ΑΕΚ, την πρώτη φορά, ήταν να γυρίσω στην ομάδα μου και να κλείσω την καριέρα μου εκεί. Αυτό συνεχίζει να είναι το όνειρό μου» είπε, αν και το «γυαλί» έχει σπάσει ανάμεσα στις δύο πλευρές, επειδή ο Χατζής διεκδίκησε τα δεδουλευμένα του.

Αναφορικά με την επιλογή του να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό στο παρελθόν, για την οποία κατηγορήθηκε, ο Χατζής απάντησε:
«Αποφασίζεις σύμφωνα με τη λογική. Από τη στιγμή που δεν είχα τόσο καλή πρόταση από άλλη ομάδα, αποφάσισα να πάω στον Ολυμπιακό. Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και βάσει των συνθηκών, θεωρώ ότι είχα κάνει την καλύτερη δυνατή επιλογή».

Για την εμπειρία ν' αγωνίζεται φέτος για πρώτη φορά σε ομάδα, η οποία παλεύει για τη σωτηρία της:
«Πριν από το ματς με την Καβάλα, συζητούσα με τους συμπαίκτες μου και τους είπα: 'Αυτός ο αγώνας είναι πολύ κρίσιμος. Έχω παίξει στην καριέρα μου τελικούς, για να πάρω κάποιον τίτλο. Έτσι όμως νιώθω και τώρα!'. Για μένα είναι συναρπαστική εμπειρία. Σαν να κάνω πρωταθλητισμό, αλλά χωρίς να πάρω... τρόπαιο!»

«Χωρίς να θέλω να μειώσω την προσωπικότητα του Μπέντον, πιστεύω ότι δεν ταίριαξε στην ομάδα. Αν δεν είχε τραυματιστεί ο Πέτγουεϊ ή αν είχαμε πάρει νωρίτερα τον Χάντερ, θα ήμασταν σε καλύτερη θέση» εξέφρασε την άποψή του ο Νίκος Χατζής.

Ο γκαρντ της ομάδας των Ιλισίων θεωρεί πως το επίπεδο του ελληνικού μπάσκετ ακολουθεί φθίνουσα πορεία:
«Σε σχέση με αυτό που έχω ζήσει παλιότερα, σίγουρα το επίπεδο και η δύναμη μέσα στο παρκέ ήταν υψηλότερη παλιότερα. Θέλω να θυμάμαι μόνο τις καλές στιγμές, οπότε η γεύση που έχω είναι γλυκιά, αν και, χρόνο με το χρόνο, νιώθω πως το επίπεδο πέφτει».

Στα 34 χρόνια του φέτος, άραγε για πόσο θα αγωνίζεται ακόμη;
«Νιώθω καλά. Ειδικά φέτος. Αυτό μου δίνει δύναμη και θέληση για τη συνέχεια. Το τέλος της καριέρας μου θα το αποφασίσω στην πορεία. Δεν έχω βάλει ακόμη χρονικό προσδιορισμό και αυτό μου το δείχνει η φετινή μου παρουσία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...