Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Διαμαντίδης: Είμαι ο πιο περήφανος άνθρωπος

Ο μεγάλος αρχηγός του Παναθηναϊκού, ο MVP της Ευρωλίγκας και του φάιναλ φορ, ο καλύτερος παίκτης των ευρωπαϊκών γηπέδων, ο φυσικός διάδοχος του Νίκου Γκάλη... Ο λόγος ασφαλώς για τον Δημήτρη Διαμαντίδη, που δήλωσε περήφανος για όσα πέτυχαν εκείνος και οι συμπαίκτες του στη Βαρκελώνη.
"Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος. Για την ομάδα μου, τους συμπαίκτες μου, το προπονητικό τιμ και τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Είναι όλοι τους εξαιρετικοί. Κάναμε πολύ καλή δουλειά, γι’ αυτό είμαστε πρωταθλητές Ευρώπης. Όταν παίζεις σε έναν τελικό είναι λογικό να είσαι νευρικός. Πιστεύω πως κάναμε καλή εμφάνιση. Ακολουθήσαμε πιστά το πλάνο που είχαμε από την αρχή. Στο τέλος κάναμε κάποια λάθη και χάσαμε κάποια ριμπάουντ, φοβηθήκαμε λίγο, αλλά όλα πήγαν καλά. Η Μακάμπι είναι καλή ομάδα, με πολύ καλούς σουτέρ και ένα μεγάλο κορμί σαν τον Σχορτσανίτη μέσα στη ρακέτα. Όμως τα καταφέραμε", δήλωσε εμφανώς συγκινημένος ο Διαμαντίδης.

Τον πρώτο του ευρωπαϊκό τίτλο κατέκτησε ο Νικ Καλάθης. Ο ομογενής γκαρντ έπλεε σε πελάγη ευτυχίας και δήλωσε ευλογημένος που τα κατάφερε για να συμπληρώσει: "Έμπνευση για μένα δεν είναι μόνο ο Δημήτρης Διαμαντίδης που παίζουμε ίδια θέση. Είναι και ο Μπατίστ και ο Νίκολας και όλη η υπόλοιπη ομάδα".

Στους αμφισβητίες του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε ο Μάικ Μπατίστ: "Είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτό το Κύπελλο είναι ξεχωριστό. Πολλοί αμφέβαλαν για μας, αλλά εμείς καθημερινά δουλεύαμε σκληρά και καταφέραμε να κατακτήσουμε το τρόπαιο".

Τυλιγμένος με τη σημαία της πατρίδας του, της Δημοκρατίας της Κεντρικής Αφρικής, ο Ρομέιν Σάτο υπογράμμισε: "Είμαι ενθουσιασμένος. Ευχαριστώ το θεό που κατέκτησα τον πρώτο μου τίτλο. Είμαι περήφανος που είμαι ο πρώτος παίκτης από την Κεντρική Αφρική που κατακτά την Ευρωλίγκα. Εκπροσωπώ όχι μόνο την ομάδα μου, αλλά και τη χώρα μου και αυτό σημαίνει πολλά για μένα".

Την ανωτερότητα του Παναθηναϊκού παραδέχθηκε ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης, που έφυγε για τρίτη φορά με άδεια χέρια από ένα φάιναλ φορ: "Ο Παναθηναϊκός έδειξε πως είναι μεγάλη ομάδα. Έχει δέκα χρόνια τον ίδιο κορμό. Έχει τον καλύτερο προπονητή στον πάγκο ο οποίος δεν θέλει με τίποτα να χάνει και έχει και τον καλύτερο γκαρντ στο τιμόνι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...