Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Διακοπή στο Ηρακλής-Αρης και πρόκριση για τους «κιτρινόμαυρους»

Ο Ηρακλής προηγούνταν του Αρη με 2-0 και 10-10 στο τρίτο σετ του τελευταίου προημιτελικού της σειράς όταν αντικείμενο χτύπησε τον Νίκο Ρουμελιώτη με αποτέλεσμα οι διαιτητές να αποφασίσουν την οριστική διακοπή του αγώνα, γεγονός που σημαίνει ότι η αναμέτρηση κατοχυρώνεται στους στους φιλοξενούμενους και έτσι οι «κιτρινόμαυροι» παίρνουν την πρόκριση για την 4άδα και θα αντιμετωπίσουν τον Παναθηναϊκό.
Συγκεκριμένα, ο διαεθνής διαγώνιος τη στιγμή που πήγε στη θέση του σερβίς δέχτηκε μπουκάλι στο αριστερό του χέρι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και ακόμα εξετάζεται από γιατρό, ακόμα όμως είναι άγνωστο τι μέλλει γενέσθαι.
Αναβολή των ημιτελικών
Την αναβολή των ημιτελικών των πλέι οφ αποφάσισε η ΕΣΑΠ, μετά τα όσα συνέβησαν στον αγώνα Ηρακλή-Αρη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΣΑΠ:

«Η Επιτροπή πρωταθλήματος της ΕΣΑΠ μετά τη διακοπή του αγώνα Ηρακλής - ΑΡΗΣ Μαρμούρης ΑΕ και εν όψει της απόφασης του αθλητικού δικαστή για το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης αναμέτρησης, αποφάσισε τη μη διεξαγωγή των πρώτων αγώνων της ημιτελικής φάσης των πλέι οφ που είχαν οριστεί για την Τετάρτη 7 Απριλίου 2010. Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής των αγώνων αυτών θα αποφασιστεί την Τρίτη 6 Απριλίου».
Ρουμελιώτης: Πανικοβλήθηκα
Την δική του πλευρά στα γεγονότα εξέθεσε ο πρωταγωνιστής της αναμέτρησης Ηρακλής-Αρης, Νίκος Ρουμελιώτης μετά το τέλος του αγώνα. Ο διεθνής διαγώνιος ανέφερε πως πανικοβλήθηκε τη στιγμή που τον χτύπησε το μπουκάλι, ενώ τόνισε πως μετά τον τραυματισμό πονούσε τόσο που δεν μπορούσε να συνεχίσει. 
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίκου Ρουμελιώτη:

Η ομάδα μου πήγε στη Μίκρα, προκειμένου να κάνει το παιχνίδι της και να το απολαύσει, αλλά αντ' αυτού, εγώ βρέθηκα να δέχομαι αντικείμενα από τους φιλάθλους του Ηρακλή, εκ των οποίων το ένα με χτύπησε στο αριστερό μου μπράτσο. Την στιγμή εκείνη πανικοβλήθηκα, καθώς πίστεψα ότι οι οπαδοί της αντίπαλης ομάδας θα έμπαιναν μέσα στον αγωνιστικό χώρο, ελλείψει άλλωστε κι αστυνομικής δύναμης στο σημείο εκείνο την δεδομένη χρονική στιγμή».
Στη συνέχεια προσέθεσε: «Στη συνέχεια κι ενώ αποχώρησα από τον αγωνιστικό χώρο, φοβούμενος για το χειρότερο, μου ζητήθηκε από τον γιατρό του αγώνα να δοκιμάσω αν μπορώ να συνεχίσω, ωστόσο, εγώ του είπα ότι πονούσα πάρα πολύ».
Επίσης, ο αρχηγός της Εθνικής μας ομάδας αναφέρθηκε και στους διαιτητές της αναμέτρησης: «Οι δύο διαιτητές της συνάντησης μου φέρθηκαν άψογα, καθώς ήρθαν δύο φορές και με ρώτησαν πώς είμαι κι αν πονάω, αναγνωρίζοντας ποιος αθλητής είμαι».
Τέλος, σχολιάζοντας τις ανακοινώσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας και καταδικάζουν το γεγονός είχε να πει:«Εγώ δεν έχω να πω τίποτα λιγότερο ή τίποτα περισσότερο. Εγώ εξετάστηκα από τους γιατρούς, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι έχω κάκωση στον αγκώνα μου και θα χρειαστεί ν΄ απουσιάσω για κάποιες μέρες. Εξάλλου, τα πάντα φαίνονται στο βίντεο του αγώνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...