Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Λουίς Γκαρσία: “Κίνητρο η συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ”

Στην Αθήνα βρίσκεται το νέο μετεγγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού ο Λουίς Γκαρσία που δήλωσε ικανοποιημένος για την επιλογή του να συνεχίσει στην ελληνική ομάδα. “Είναι μεγάλο το κίνητρο της συμμετοχής στο Τσάμπιονς Λιγκ κόντρα σε μεγαθήρια όπως η Μπαρτσελόνα” είπε ο 32χρονος Ισπανός μεσοεπιθετικός κατά την άφιξη του στο “Ελ.Βενιζέλος”.

"Στο παρελθόν έχω αγωνιστεί σε μεγάλους συλλόγους της Ευρώπης. Νιώθω πολύ καλά που βρίσκομαι στην Ελλάδα για έναν ιστορικό σύλλογο όπως ο Παναθηναϊκός. Αυτό που με ενδιαφέρει τώρα είναι να είμαι σύντομα έτοιμος για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Σε δύο εβδομάδες ευελπιστώ να έχω φτάσει σε καλό επίπεδο" πρόσθεσε ο Καταλανός που θα συναντήσει στον Παναθηναϊκό δυο πρώην συμπαίκτες του, τον Σισέ (Λίβερπουλ) και τον Σεϊταρίδη. "Εχω μιλήσει με τον Σισέ και με τον Σεϊταρίδη. Είναι σημαντική η παρουσία τους στην ομάδα γιατί θα με βοηθήσουν στην προσαρμογή μου".

Ερωτηθείς για το επίπεδο ετοιμότητας του ο Λουίς Γκαρσία δήλωσε: "Έκανα προετοιμασία με την Σανταντέρ και τις τελευταίες δύο εβδομάδες έκανα προετοιμασία μόνος μου γιατί έληξε το συμβόλαιό μου. Πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος σε 15μερες. Πέρυσι είχα ένα πρόβλημα με τον χιαστό μου που με πήγε πίσω. Στη συνέχεια άλλαξε και ο προπονητής. Τώρα είμαι καλά και θα βοηθήσω τον Παναθηναϊκό".

Ποιος είναι
Γεννήθηκε στις 24 Ιουνίου 1978 και μπορεί να παίξει στις δυο πτέρυγες της επίθεσης. Τη διετία 2005-2006 φόρεσε 18 φορές τη φανέλα της Εθνικής Ισπανίας. Ξεκίνησε το 1997 από την β' ομάδα της Μπαρτσελόνα (78 ματς – 27 γκολ) και στη συνέχεια για τρία χρόνια (1999-2002) έπαιξε δανεικός σε Βαγιαδολίδ, Τολέδο και Τενερίφε.

Η εκτόξευση του αρχίζει το 2002. Συγκεκριμένα:
*2002-2003: Ατλέτικο Μαδρίτης, 30 ματς – 9 γκολ
*2003-2004: Μπαρτσελόνα, 25 ματς – 4 γκολ
*2004-2007: Λίβερπουλ, 77 ματς – 18 γκολ
*2007-2009: Ατλέτικο Μαδρίτης, 51 ματς – 4 γκολ

Πέρυσι έπαιξε σε 14 ματς της Ράσινγκ Σανταντέρ. Κατέκτησε Τσάμπιονς Λιγκ με τη Λίβερπουλ το 2005.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...