Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Πάντελιτς: “Είμαι παίκτης κερκίδας!”

Τα τελευταία 4 μετεγγραφικά αποκτήματα της ομάδας παρουσίασε ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλης Μαρινάκης: “Τέρμα τα λόγια. Καιρός για δουλειά και μπάλα” είπε ο κ.Μαρινάκης και πρόσθεσε: «Περιμένουμε και από τους τέσσερις ποδοσφαιριστές να δείξουν την πραγματική τους αξία στο γήπεδο»

Την παράσταση έκλεψε ο Μάρκο Πάντελιτς που μίλησε ελληνικά και δήλωσε ότι στόχος του είναι να βάλει πάνω από 15 γκολ. Ο Σέρβος φορ πήρε τη φανέλα με το “9”, ο Μοϊσές το "30", ο Φουστέρ το "19" και ο Νέμεθ το "29".

Οι δηλώσεις των 4 ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού:

Μοϊσές: “Ήταν πολύ δύσκολη η απόφαση να αφήσω την ομάδα που ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά. Βρισκόμουν πάντα στον τόπο μου, σε μία καλή ομάδα. Ο Ολυμπιακός όμως είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα και έχει έναν πολύ καλό προπονητή. Έχω κάνει καλή προετοιμασία και είμαι σε πολύ καλή κατάσταση. Είμαι έτοιμος να προσφέρω. Ήταν δύσκολο για μένα να αποχωριστώ την Ισπανία, αν και μοιάζει πολύ με την Ελλάδα και σε συνδυασμό με την παρουσία του Βαλβέρδε πιστεύω ότι θα προσαρμοστώ γρήγορα”.

Πάντελιτς: «Ξέρω ότι δεν έχετε συνηθίσει έναν παίκτη που έρχεται από το εξωτερικό να μιλάει ελληνικά. Εγώ είμαι παίκτης κερκίδας. Ένας από εσάς. Ο Ερυθρός Αστέρας και ο Ολυμπιακός είναι αδέρφια! Θα προσπαθώ σε κάθε παιχνίδι να φτάνουμε στη νίκη. Αυτό έχει σημασία κι όχι ποιος θα σκοράρει. Να κερδίζει ο Ολυμπιακός και να φέρουμε τίτλους στον Πειραιά. Δεν μπορώ όμως να υποσχεθώ πόσα γκολ θα πετύχω. Θέλω πάντως να βάλω πάνω από 15. Δεν φτάνει μόνο να είσαι καλός και να σκοράρεις, πρέπει η ομάδα να δουλεύει για τον παίκτη με το «9» για να κάνει φάσεις κι ας χάσει αρκετές. Δεν ξέρω κανέναν ποδοσφαιριστή να θέλει να παίζει μπροστά σε άδειες κερκίδες. Δεν θέλω να βλέπω ούτε ένα άδειο κάθισμα στο Καραϊσκάκη. Πιστεύω ότι φέτος θα είναι συνέχεια γεμάτο.”

Νέμεθ
: “Είχα πρόταση από τον Παναθηναϊκό και από αρκετές άλλες ομάδες. Από την περσινή μου εμπειρία στην Ελλάδα με την ΑΕΚ, είχα σχηματίσει πολύ καλή άποψη για τον Ολυμπιακό και το φανατικό κοινό του. Είμαι έτοιμος να προσφέρω”.

Φουστέρ: “Ήρθα στον Ολυμπιακό, αν και ήξερα πως δεν θα έχει ευρωπαϊκές υποχρεώσεις. Ξέρω ότι είναι μια ομάδα που συμμετέχει ανελλιπώς στα ευρωπαϊκά κύπελλα και ελπίζω από του χρόνου να επιστρέψουμε δυναμικά. Γνωρίζω καλά τον κύριο Βαλβέρδε. Αυτός μου είπε να έρθω στην Ελλάδα για να κατακτήσουμε τίτλους. Με προορίζει να παίζω πίσω από τον επιθετικό”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...