Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Πι Τζέι Τάκερ: «Μεγάλη ομάδα με ιστορία ο Αρης»

Ενθουσιασμένος από την πρώτη του προπόνηση ως παίκτης του Αρη παρουσιάστηκε σήμερα το πρωί ο Πι Τζέι Τάκερ, στους εκπροσώπους του Τύπου, στους οποίους μίλησε για τους λόγους που τον έφεραν στην κιτρινόμαυρη ομάδα, τους φιλάθλους αλλά και για τις πρώτες του εντυπώσεις.
Ο νεοαποκτηθείς φόργουορντ του Άρη, Πι Τζέι Τάκερ, δήλωσε αρχικά:
« ο Άρης ήταν η καλύτερη επιλογή μου. Γνωρίζω τον κόουτς και θέλω να αγωνιστώ υπό τις οδηγίες του. Ήρθα σε μια ομάδα με μεγάλη παράδοση και με καταπληκτικούς φιλάθλους».
Οι εντυπώσεις του από την πρώτη προπόνηση:
«Ολα είναι τέλεια και προσπαθώ να ενσωματωθώ όσο πιο γρήγορα μπορώ. Οι συμπαίκτες μου, το τεχνικό επιτελείο με βοηθούν και μου μαθαίνουν τα συστήματα. Σήμερα η προπόνηση μου ήταν καταπληκτική».
Ο λόγος που "βρίσκεται εδώ":
«Πριν έρθω στη Θεσσαλονίκη μίλησα με τον Χουάν Ντίξον όπως και με κάποιους άλλους αμερικανούς που έχουν παίξει αντίπαλοι του Άρη. Όλοι μου είπαν ότι ο Άρης είναι μια μεγάλη ομάδα με ιστορία και αυτός είναι ο λόγος που βρίσκομαι εδώ».
Στοιχεία του τρόπου παιγνιδιού του:
«Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να παίζω σκληρά ώστε η ομάδα μου να κερδίζει σε κάθε αγώνα. Επίσης μπορώ να σκοράρω, να παίζω άμυνα, να μαζεύω ριμπάουντ και να βοηθάω τους συμπαίκτες μου σε διάφορους τομείς. Με ενδιαφέρει να ενσωματωθώ γρήγορα στην ομάδα και να τη βοηθήσω με κάθε τρόπο».
Για τον προπονητή του Άρη, Σαρόν Ντρούκερ:
«Ενας από τους λόγους που αποφάσισα να έρθω στον Άρη είναι και ο κόουτς Ντρούκερ. Έχουμε βρεθεί αντίπαλοι στο παρελθόν όταν ήμασταν στο Ισραήλ. Όσοι έχουν συνεργαστεί με τον προπονητή μας λένε τα καλύτερα για αυτόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...