Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Σάνι Καϊτά: «Απειλείται η ζωή μου»

Απειλές για την ζωή του υποστήριξε ότι δέχεται ο Σάνι Καϊτά, ύστερα από την κόκκινη κάρτα που πήρε στον αγώνα της Νιγηρίας εναντίον της Ελλάδας.
Με την αποβολή του στο 33ο λεπτό της αναμέτρησης με την εθνική μας, ο Αφρικανός παίκτης έχει γίνει το «κόκκινο πανί» για τους συμπατριώτες του, αφού άλλαξε την ροή του παιχνιδιού και έφερε σε δύσκολη θέση την ομάδα του Λαρς Λάγκερμπακ.

«Ναι, έχω δεχθεί κάποιες απειλές για τη ζωή μου» τόνισε ο διεθνής άσος, σε τηλεφωνικές δηλώσεις του από το ξενοδοχείο των «Υπεραετών» στο Ντέρμπαν, και συνέχισε: «Στάλθηκαν στο e-mail μου, αλλά δεν με ενοχλούν γιατί, ως Μουσουλμάνος, μόνο ο Θεός αποφασίζει ποιος ζει και ποιος πεθαίνει.
Όλα σ΄ αυτή τη γη βρίσκονται στα χέρια του Θεού, είτε είναι η ζωή σου είτε κάτι άλλο, και, αν ο Θεός δεν το επιτρέψει, κανείς δεν έχει τη δύναμη να με σκοτώσει. Μόνο ο Θεός ξέρει τι θα συμβεί αύριο. Αυτός κρατάει τη μοίρα μας. Αυτό με διδάσκει η θρησκεία μου.»
«Πραγματικά μπορώ να καταλάβω την απογοήτευση, μετά απ΄ ότι συνέβη με την Ελλάδα» είπε ο Καϊτά και συνέχισε: «Όμως, είμαι ακόμη πιο απογοητευμένος, επειδή, από τη στιγμή που άρχισα να εκπροσωπώ τη Νιγηρία σε διεθνές επίπεδο, πρώτα με την ομάδα κάτω των 20 ετών, την Ολυμπιακή ομάδα και την εθνική ανδρών, ποτέ δεν είχα πάρει κίτρινη κάρτα, πόσο μάλλον να αποβληθώ.
Ο προπονητής (Λαρς Λάγκερμπακ) μου είπε ότι ήταν απογοητευμένος μαζί μου λίγο μετά τον αγώνα, αλλά από τότε τόσο το τεχνικό επιτελείο όσο και οι παίκτες έχουν συγκεντρωθεί γύρω μου, προσφέροντάς μου λόγια ενθάρρυνσης.»
Καταλήγοντας, ο Καϊτά αναφέρθηκε στον αγώνα με τη Νότια Κορέα, στον οποίο η Νιγηρία θέλει τη νίκη για να προκριθεί στους «16» του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Δήλωσε ότι παραμένει «πολύ αισιόδοξος, τόσο ως άτομο, αλλά και ως μέρος της ομάδας» ενώ κατέληξε: «Η προσοχή όλων είναι στραμμένη στο επόμενο παιχνίδι και η προσευχή μας είναι να νικήσουμε την Τρίτη και να προκριθούμε στον επόμενο γύρο. Είμαι Νιγηριανός και υπερήφανος που είμαι Νιγηριανός.»
Ο 24χρονος διεθνής αρνήθηκε να συγκρίνει την περίπτωσή του με αυτή του Κολομβιανού αμυντικού, Αντρές Εσκομπάρ, ο οποίος δολοφονήθηκε σε ένα συμβάν, το οποίο πιστεύεται ότι συνδέεται με το αυτογκόλ που πέτυχε και το οποίο επέτρεψε στις Ηνωμένες Πολιτείες να προκριθούν στον επόμενο γύρο του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 1994, το οποίο διοργάνωσαν.
Η αποτυχία της Κολομβίας να προκριθεί στους «νοκ άουτ» αγώνες πιστεύεται ότι προκάλεσε τεράστια ζημία από στοιχήματα σε κάποιους από τους ισχυρούς μεγαλεμπόρους ναρκωτικών της χώρας.
 «Δεν παρομοιάζω την περίπτωσή μου με αυτή του Εσκομπάρ, επειδή όλοι έχουν τη μοίρα τους σ΄ αυτή τη γη» τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ στη συνέχεια επανέλαβε την απογοήτευσή του για την αποβολή του στον αγώνα με την Ελλάδα, δηλώνοντας πως, πριν από την αναμέτρηση στο Μπλουμφοντέιν, δεν είχε καν παρατηρηθεί με κίτρινη κάρτα σε αγώνες της εθνικής Νιγηρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...