Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Μ΄ αρέσει ο Μουρίνιο

ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ του Ζοζέ Μουρίνιο δηλώνει ο Ντιέγκο Μαραντόνα υπογραμμίζοντας πως δεν θα δίσταζε να ζητήσει τη συμβουλή του για τεχνικά θέματα.

«Μου αρέσει ο Μουρίνιο αρκετά ως προπονητής. Μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που με είχε υποδεχτεί. Περάσαμε αρκετές ώρες μιλώντας για ποδόσφαιρο, για αμυντικές και επιθετικές τακτικές.

Μου δίνει την εντύπωση ανθρώπου που βρίσκεται στο πλευρό σου και μπορείς να τον ρωτάς για οτιδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή», τόνισε ο προπονητής της Αργεντινής σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «La Νacion».

«Εχω το τηλέφωνό του, ίσως τον καλέσω», κατέληξε. Στη διάρκεια της συνομιλίας του με τον δημοσιογράφο Ντάνιελ Αρκούκι που έχει γράψει και την αυτοβιογραφία του Μαραντόνα «Εγώ, ο Ντιέγκο», ο προπονητής της Αργεντινής έκρινε αρνητικά την αμυντική τακτική που ακολούθησε ο Μουρίνιο σημειώνοντας πως δεν πρόκειται να τον μιμηθεί.

Μίλησε επίσης για τους Μέσι και Τέβεζ επισημαίνοντας πως κανείς παίκτης δεν έχει φτάσει ούτε στο 30% της απόδοσής τους. Στο ερώτημα αν ο Μέσι θα θυμίσει τον Μαραντόνα του ΄82 όταν διέψευσε τις προσδοκίες ή του ΄86 όταν οδήγησε την Αλμπισελέστε στην κατάκτηση του τίτλου, το Χρυσό Παιδί ήταν κατηγορηματικό: «Εχει σπάσει το καλούπι και είναι έτοιμος. Ας τελειώνουμε με τις συγκρίσεις. Ο Λέο είναι έτοιμος να βγει στον αγωνιστικό χώρο και να φύγει έχοντας μαζί του το τρόπαιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...