Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Λυμπερόπουλος: «Ενωμένοι δεν χάνουμε από κανέναν»


Το βραβείο του ως πολυτιμότερος παίκτης της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας παρέλαβε ο Νίκος Λυμπερόπουλος στο περιθώριο της σημερινής προπόνησης της ΑΕΚ.

Το βραβείο στον έμπειρο επιθετικό, ο οποίος τιμήθηκε για την απόδοσή του στον αγώνα της περασμένης Κυριακής με τον Πανσερραϊκό, παρέδωσε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Ενωσης, Χρήστος Αρδίζογλου.

Ο Λυμπερόπουλος, αφού ευχαρίστησε τους συμπαίκτες του και τον κόσμο που τον ψήφισε, τόνισε: «Εμείς που έχουμε δουλέψει όλο το καλοκαίρι μαζί και ξέρουμε τις πραγματικές δυνατότητες της ομάδας, περιμέναμε ότι θα αλλάξει σύντομα η εικόνα σε σχέση με το παιχνίδι με την Κέρκυρα την πρώτη αγωνιστική. Πιστεύω πάντως ότι και με την Κέρκυρα, αν ήμασταν λίγο πιο εύστοχοι, θα είχαμε πάρει τη νίκη. Με τον Πανσερραϊκό μπήκαμε αποφασισμένοι από το πρώτο λεπτό να "καθαρίσουμε" το ματς και όλα τα παιδιά, και αυτοί που ξεκίνησαν αλλά και αυτοί που μπήκαν αλλαγή, έδωσαν το 100%. Ξέρω πολύ καλά τις ευθύνες μου στην ομάδα και τις δυνατότητές μου. Στόχος μου είναι να δίνω το 100% σε κάθε παιχνίδι για να πετύχει η ΑΕΚ τους στόχους της και, ακόμα κι αν δεν είμαι στο 100% της φόρμας μου, να είμαι σωστός τουλάχιστον από πλευράς τακτικής και να βοηθάω τους συμπαίκτες μου για να κάνουν αυτοί τη διαφορά και να πάρουμε το αποτέλεσμα. Έχω ξαναπεί ότι έχουμε καλή ομάδα και θα το ξαναπώ ότι ενωμένοι δεν χάνουμε από κανέναν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...