Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Μπάγεβιτς: Εχουμε ένα δύσκολο και δυνατό αντίπαλο


Δηλώσεις στην «Sportal.hr» έκανε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς σχολιάζοντας για το παιχνίδι της Πέμπτης με την Χάιντουκ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Ο Μπάγεβιτς μίλησε για την Χάιντουκ και για τα γκόλ που πέτυχε εναντίον της:

«Τα παιχνίδια με την Χάιντουκ δεν μπορείς να τα ξεχάσεις. Οποτε έπαιζα με την φανέλα της Βελέζ τέτοια ματς, ήταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος γεμάτα αγωνία. Αν έχω… καρφώσει την Χάιντουκ με ρωτάτε; Φυσικά πολλές φορές! Με ρωτάτε αν αισθάνομαι ότι πρέπει να κατηγορηθώ ως εγκληματίας πολέμου (γέλια) για αυτό… Εχω πολλούς φίλους στο Σπλιτ και είμαι πολύ χαρούμενος που θα τους δω στο ματς της Κροατίας. Δεν είχαμε παίξει ποτέ αντίπαλοι με τον Ποκλέκοβιτς, αλλά έχουμε συναντηθεί ως προπονητές. Εχω πολύ καλή γνώμη για αυτόν και έχει δείξει τις δυνατότητες του και την αξία του πολλές φορές»

Ενω στην συνέχεια ρωτήθηκε για τις πιθανότητες πρόκρισης:

«Ολοι προσπαθούμε να κερδίσουμε βαθμούς. Εχουμε ένα δύσκολο και δυνατό αντίπαλο. Η Χάιντουκ έχει πολύ καλή ομάδα με ποιότητα. Για να περάσουμε στον επόμενο γύρο πρέπει να παίξουμε πολύ καλά και να έχουμε και τύχη. Εχω παρακολουθήσει τον Ιμπριτσιτς και επίσης ξέρω ότι έχει και άλλους καλούς παίκτες. Η Χάιντουκ είναι ομάδα με υψηλή ποιότητα που τρέχει πολύ, έχει πάθος και καρδιά. Και η Ζενίτ και η Αντερλεχτ έχουν παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά δεν συνέχισαν. Όλοι έχουμε τις πιθανότητες μας για πρόκριση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...