Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

«Σκότωσαν τη δουλειά μας»

Δεν πίστευε στα... μάτια του ο Ζεσουάλδο Φερέιρα με τα όσα αντίκρισε στο Καραϊσκάκη, τα οποία χαρακτήρισε πρωτοφανή.

Τα όσα έζησε ο Ζεσουάλδο Φερέιρα στο Καραϊσκάκη κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά το τέλος του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, άφησαν κυριολεκτικά τον Πορτογάλο με ανοιχτό το στόμα. Μιλώντας

μάλιστα με τους συνεργάτες του δεν έκρυψε πόσο πολύ εξεπλάγη, λέγοντας:

«Αυτά που έγιναν στα χρόνια που υπηρετώ το ποδόσφαιρο δεν τα έχω ξαναδεί. Σίγουρα είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες μου. Έδειξαν ποια είναι η καλύτερη ομάδα. Εγώ έχω όλη τη διάθεση να δουλέψω μαζί τους, να τους βελτιώνω για να παίζουμε καλύτερα. Αυτή είναι η δουλειά μου», τόνισε αρχικά και συμπλήρωσε:

«Αυτό που δεν μπορώ να αλλάξω είναι οι κανονισμοί, οι άνθρωποι που βρίσκονται στο ελληνικό ποδόσφαιρο και ο τρόπος που κάποιοι βλέπουν αυτό το άθλημα. Είμαι προπονητής τόσα χρόνια, δουλεύω μόνο για τη νίκη, αλλά είναι κρίμα και άδικο να βλέπεις τη δουλειά σου να… σκοτώνεται για άλλους λόγους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...