Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ευθυμιάδης: Δεν μου ζήτησαν ποτέ συγγνώμη για τον ξυλοδαρμό

Ο Μάκης Ευθυμιάδης, διαιτητής του αγώνα Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός το 2002, αποκάλυψε ότι κανείς από τη διοίκηση των "πράσινων" δεν του ζήτησε συγγνώμη για τα όσα έζησε στη Λεοφώρο.

Με συνέντευξη του στο Πρώτο Θέμα, ο πρώην διαιτητής αναφέρθηκε στο ντέρμπι "αιωνίων" που είχε διευθύνει αλλά και στον Δημήτρη Καλόπουλο:

"Δεν υπάρχει αμφισβήτηση για την ορθότητα της υπόδειξης μου. Το χρονικό σημείο της υπόδειξης, στις καθυστερήσεις, ξεσήκωσε τον κόσμο. Δεν ξεχνώ ότι βρέθηκα μόνος μου απέναντι στον όχλο. Με έβρισαν αισχρά και με χτύπησαν. Ήμουν απροστάτευτος. Ξέρω πολύ καλά, το ένιωσα τότε και μέχρι τώρα γνωρίζουν όλοι πως αυτά που έγιναν, ο ξυλοδαρμός, δεν είχε καμία σχέση με τη διαιτησία μου. Δεν μπορεί μια στιγμιαία αγανάκτηση ή πίκρα να προκαλεί τόσο ωμή βία. Επίσημα ως διοίκηση δεν μου ζήτησε ποτέ συγγνώμη. Δυστυχώς καμιά φορά ξεχνάμε ότι είμαστε άνθρωποι."

Όσον αφορά στον Καλόπουλο τόνιε: "Σε πόσα παιχνίδια δεν έχουν γίνει λάθη; Δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνουν λάθη. Έτσι έγινε και εκείνο το Σάββατο. Απλά στο εξωτερικό, η ομάδα, το ποδόσφαιρο γενικότερα, προσφέρει κάτι στο κοινό. Ξέρεις ότι θα πας στο γήπεδο και θα δεις μπάλα.

Δεν θ’ ασχοληθούν με τον διαιτητή γιατί περνάει σε δεύτερη μοίρα και είναι απλά μέρος του αγώνα, όχι πρωταγωνιστής. Οι ποδοσφαιριστές δεν θα προκαλέσουν τον κόσμο. Και πάνω απ’ όλα οι φίλαθλοι στο εξωτερικό πάνε στο γήπεδο για να δουν μπάλα και να ξεσκάσουν. Όχι για να βγάλουν τ’ απωθημένα τους, Βλέπουν μπάλα και μετά φεύγουν, σαν να πήγαν στο θέατρο για να διασκεδάσουν. Στη Γερμανία και στην Ιταλία υπήρχαν σκάνδαλα με στημένα ματς, όπου εμπλέκονται και διαιτητές. Ο κόσμος όμως συνεχίζει και γεμίζει τα γήπεδα, γιατί απολαμβάνει θέαμα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...