Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Το λιμάνι του Κάρολ

Την αγάπη του για το ποδόσφαιρο ξαναβρήκε στον Ολυμπιακό ο Ρόι Κάρολ, ο οποίος τόνισε πως βρήκε το δικό του λιμάνι στην ομάδα του Πειραιά.

Με δηλώσεις του στο «Sky Sports» ο Βορειοϊρλανδός τερματοφύλακας ανέφερε: «Πήγα στην Ελλάδα, δούλεψα σκληρά και το απολαμβάνω. Διασκεδάζω και πάλι να παίζω ποδόσφαιρο. Είχα χάσει την αγάπη μου για αυτό, αλλά τώρα ξαναπαίζω και μου αρέσει πολύ. Όταν απολαμβάνεις αυτό που κάνεις, όλα τα άλλα έρχονται».

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να προπονούμαι σκληρά και να δείχνω στον προπονητή μου πως είμαι αρκετά καλός για να αγωνίζομαι. Αφότου έφυγα από τη Μαν. Γιουνάιτεντ, άλλαξα 6-7 ομάδες, αλλά τώρα βρήκα το λιμάνι μου. Η οικογένειά μου είναι στην Ελλάδα κι έχω τακτοποιηθεί εκεί».

Τέλος ο έμπειρος πορτιέρο άφησε ερωτηματικά αναφορικά με το μέλλον του στον Ολυμπιακό:  «Ελπίζω να κάνω μία καλή σεζόν, διότι είναι η τελευταία μου στον Ολυμπιακό. Ελπίζω να συνεχίσω να παίζω καλά και αν το απολαμβάνω».

www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...