Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Μπάγεβιτς: «Σε όλα σύμφωνοι» - Θέλει ΑΕΚ ο Βλάνταβιτς

Κανένα παράπονο από τις μέχρι τώρα συζητήσεις με τους Σταύρο Αδαμίδη και Άρναρ Γκρέταρσον για το σχεδιασμό της ΑΕΚ της επόμενης περιόδου δεν έχει ο Ντούσαν Μπάγεβιτς, όπως δήλωσε στο «aek365.gr».
Ο κ. Μπάγεβιτς αναφέρθηκε στη χθεσινή κουβέντα που είχε με τον πρόεδρο της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ και για τη θέληση όλων των πλευρών να «χτίσουν» την ΑΕΚ του 2010/11 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: «Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Πιστεύω ότι όλα θα γίνουν σωστά και σε σωστό χρόνο. Είμαστε σε πλήρη συνεννόηση με την διοίκηση και θα γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν. Έχουμε μιλήσει για τις αλλαγές που πρέπει να κάνουμε και τι θα πρέπει να αλλάξουμε. Οι εισηγήσεις μου έχουν γίνει, έχουμε συμφωνήσει όλοι και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά.
Όλοι μας προσπαθούμε για το καλύτερο και για μία καλύτερη ΑΕΚ. Έχουμε πει κάποια πράγματα. Θα γίνουν ακόμα και άλλες συζητήσεις, θα είμαστε πάντα σε ανοιχτή επικοινωνία και θα ξαναμιλήσουμε», τα λόγια του Σερβοέλληνα τεχνικού.

Ο Αντμιρ Βλάνταβιτς δεν έκρυψε την επιθυμία του να αγωνιστεί στην ΑΕΚ. Ο 27χρονος Βόσνιος δεξιός χαφ της Σάλτσμπουργκ θέλει να συνεργαστεί με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στη «Sportday»:
«Εχω μιλήσει με τον Μπάγεβιτς και μου έχει πει πως με θέλει στην ΑΕΚ. Χάρηκα πολύ για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ. Είναι μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα και θα ήθελα πολύ να έρθω, αν επισημοποιήσει το ενδιαφέρον της. Τον Μπάγεβιτς τον γνωρίζω πολύ καλά από παλιά, αφού καταγόμαστε και οι δύο από το Μόσταρ. Είναι πολύ μεγάλος προπονητής και στη Βοσνία και παντού. Θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ μαζί του. Ο Γιάχιτς είναι φίλος μου από την εθνική και έχω μιλήσει μαζί του για την ΑΕΚ. Με συμβούλεψε να μην το σκεφτώ δεύτερη φορά και να έρθω αν έχω πρόταση».
«Θέλει να παίξει στην ΑΕΚ»
Δηλώσεις στην ίδια εφημερίδα έκανε και ο μάνατζερ του Βλάνταβιτς, Εντβιν Κούρτατζιτς αναφέροντας και άλλους... μνηστήρες για τον πελάτη του: «Για τον Βλάνταβιτς ενδιαφέρονται η Μακάμπι Χάιφα, η Αϊντραχτ Φρανφκούρτης, η Στουρμ Γκρατς και η Καϊσερισπόρ, αλλά θέλει να παίξει στην ΑΕΚ, γιατί εκτιμά και σέβεται πολύ τον προπονητή της. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι πολύ δυνατό και θέλει να έρθει. Είναι ενθουσιασμένος με την προοπτική αυτή».
Για τις απαιτήσεις της Σάλτσμπουργκ για την αποδέσμευση του Βλάνταβιτς:
«Εχω μιλήσει με τον αθλητικό διευθυντή της Σάλτσμπουργκ και του έχω ζητήσει να μου ορίσει συγκεκριμένη τιμή πώλησης. Περιμένω την απάντηση την Τρίτη και ακολούθως η ΑΕΚ θα κάνει πρόταση, απ' όσο γνωρίζω. Εχω ζητήσει από τη Σάλτσμπουργκ να είναι λογική στις απαιτήσεις της και να μη σταθεί εμπόδιο στον παίκτη. Πιστεύω ότι δεν θα ζητήσει πάνω από 400.000-500.000 ευρώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...