Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Αναποφάσιστος ο Μπλατ για Αρη

Ολοένα και απομακρύνεται το ενδεχόμενο παραμονής του Ντειβιντ Μπλατ στη τεχνική ηγεσία του Αρη. Ο αμερικανοισραηλινός προπονητής ήδη βρίσκεται στην Ρωσία λόγω των υποχρεώσεών του με την εθνική ομάδα ενώ και στον Αρη δείχνουν ότι λόγω του υψηλού κασέ του (300.000 ευρώ) δεν μπορούν να τον κρατήσουν.
Μάλιστα, ο 52χρονος προπονητής σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Sport Express επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ που τον θέλει να μην είναι σε θέση να αποφασίσει αυτή τη στιγμή.
Σχετικά με την πορεία της ομάδας, υποστήριξε ότι 'πήγα στα μέσα της χρονιάς και χρειαζόταν να αλλάξουν όλα κατά 180% αλλά η ομάδα δεν είχε τις οικονομικές δυνατότητες. Ωστόσο, είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια που κάναμε και θεωρώ ότι ο Αρης ήταν μια μεγάλη εμπειρία για μένα, αλλά και μεγάλη τιμή που είχαν την ευκαιρία να δουλέψω', είπε.

Όπως ήταν λογικό ρωτήθηκε για το μέλλον, όπου ξεκάθαρα είπε ότι δεν είναι σε θέση να απαντήσει τούτη τη στιγμή. 'Δεν έχω υπογράψει κάποιο διετές συμβόλαιο και καλά θα κάνουν κάποιοι δημοσιογράφοι να με ρωτούν πριν γράψουν το οτιδήποτε. Μου έχει προτείνει ο Αρης συμβόλαιο 1+1 όπου εγώ θα έχω τη δυνατότητα της ανανέωσής του μετά τον πρώτο χρόνο. Δεν το έχω αποδεχθεί ακόμη και θα χρειαστώ χρόνο. Ο Αρης μου συμπεριφέρθηκε πολύ καλά, αλλά ακόμη δεν έχουν ξεκαθαρίσει τα δεδομένα της επόμενης χρονιάς. Τον επόμενο μήνα θα πάρουμε αποφάσεις', είπε χαρακτηριστικά.

Ουσιαστικά, αυτή η εξέλιξη στο θέμα του Μπλατ πηγάζει από τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στον Αρη, αφού θεωρείται πολύ δύσκολο να δημιουργηθεί ένα μπάτζετ που θα ξεπερνά το ποσό των 1,2 εκατομμυρίων ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...