Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Μαχλάς:«Είμαι εκνευρισμένος με την ΕΠΟ»

Τη δυσαρέσκεια και τον εκνευρισμό του απέναντι στην ΕΠΟ εξέφρασε ο Νίκος Μαχλάς μιλώντας στο gazzetta.gr. «Είμαι καθαρός και εγώ και η ΠΑΕ ΟΦΗ», είπε ο πρόεδρος του κρητικού συλλόγου.

Ο ισχυρός άνδρας του ΟΦΗ μετά τις νέες διώξεις που εμπλέκουν το όνομα της κρητικής ομάδας με «στημένους» αγώνες και συγκεκριμένα για την αναμέτρηση με την Ηλιούπολη τόνισε: «Είμαι εκνευρισμένος με την ΕΠΟ και με τους εισαγγελείς που άσκησαν διώξεις κατά του ΟΦΗ. Δεν έχω καμία σχέση με αυτά. Ούτε εγώ, αλλά και κανένας παράγοντας ή ποδοσφαιριστής της ομάδας. Έχω κοσμήσει το ελληνικό ποδόσφαιρο και δεν περίμενα να εμπλέκουν το όνομά μου με τέτοια πράγματα από τη στιγμή που δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα. Είμαι καθαρός τόσο εγώ όσο και η ΠΑΕ ΟΦΗ».

-Για την εμπλοκή του επιχειρηματία Ηρακλή Νύχταρη και τις συνομιλίες του με τον κ. Τσακογιάννη;

«Ο Ηρακλής Νύχταρης δεν έχει καμία σχέση με την ΠΑΕ ΟΦΗ. Δεν έχει ούτε μία μετοχή, ούτε έχει κάποιο διοικητικό πόστο. Είναι ένας απλός φίλαθλος της ομάδας μας, ο οποίος μάλιστα έχει το γιο του στις ακαδημίες μας και μάλιστα ετοιμάζεται να γίνει επαγγελματίας».

-Εσείς γνωρίζετε προσωπικά τον κ. Νύχταρη; Μιλήσατε γι αυτό το θέμα μαζί του;

«Ασφαλώς και τον ξέρω. Ο ίδιος μάλιστα, μου είπε πως «έκανα πλάκα με τον Τσακογιάννη. Σιγά μην έστηνα παιχνίδι του ΟΦΗ». Εγώ από την πλευρά μου δεν έχω σχέση με κανέναν. Και από τη στιγμή που είμαι καθαρός δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Γνωρίζετε όλοι τον χαρακτήρα μου και δεν νομίζω να έχω δώσει ποτέ τέτοια δικαιώματα. Δεν μπορεί επειδή ακούστηκε το όνομα του ΟΦΗ σε μια συνομιλία ενός φιλάθλου να μπλέκουν τον σύλλογο και το όνομά μου».

-Πως σκοπεύετε να αντιδράσετε;

«Ακόμα δεν έχει έρθει καμία κλήση για μένα που να εξηγεί για ποιον λόγο έχει γίνει δίωξη. Αν με καλέσουν δεν έχω κανένα πρόβλημα να πάω. Ας ανοίξουν και τα κινητά μου αν θέλουν. Για μένα δεν μιλάνε ούτε τρίτοι. Έπρεπε να ψάξουν πρώτα. Έχω στεναχωρηθεί με τον τρόπο που διαχειρίστηκαν αυτή την κατάσταση οι αρμόδιοι. Ο ΟΦΗ είναι η πιο καθαρή από τις καθαρότερες ομάδες. Το όνομά μου ακούστηκε επειδή είμαι πρόεδρος της ομάδας, αλλά είναι άσχημο τόσο για την οικογένειά μου όσο και για την προσωπικότητά μου. Πάντως, έχω εμπιστοσύνη στην αθλητική δικαιοσύνη».
http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...