Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Τσάκας: «Δεν δέχεται deadlines ο Πρίγκιπας»

O Βλάσης Τσάκας μίλησε για την πρώτη επαφή των δικηγόρων των δύο πλευρών, αναφέρθηκε στο θέμα της διορίας από πλευράς Τζίγγερ, και τόνισε ότι η υπόθεση βρίσκεται σε καλό δρόμο.

Ο Έλληνας εκπρόσωπος του πρίγκιπα, Βλάσης Τσάκας, μίλησε στην τηλεόραση της Nova και εξέφρασε για ακόμη μία φορά την αισιοδοξία του για αίσιο τέλος στις διαπραγματεύσεις, επισημαίνοντας πως ο πρίγκηπας δεν δέχεται διορίες και η πρότασή του ικανοποιεί τους πάντες, ενώ ξεκαθάρισε ότι μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης το έγγραφο που ζητά η πλευρά Τζίγγερ θα είναι έτοιμο.

«Ναυάγιο για ποιο λόγο; Ποιων εγγυήσεων για να ξέρω κι εγώ! Έχω ακούσει τόσα πολλά που έχει χαθεί η μπάλα» τόνισε αρχικά και πρόσθεσε: «Θα δούμε πως θα το ρυθμιστούν αυτό οι δικηγόροι. Είναι θέμα καθαρά νομικό. Ο δικηγόρος μας έχει λάβει εντολή να προχωρήσει στη διαπραγμάτευση των μετοχών. Τον τρόπο που θα έρθουν σε εμάς. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω. Η πρόταση μας ικανοποιεί τους πάντες. Και αυτοί που ξέρουν καταλάβουν ότι είναι αξιόπιστη κι όχι να ρίχνουν αυτά που ρίχνουν σε ραδιόφωνα, σάιτ κ.τ.λ.

Περιμένουμε ένα απλό πράγμα. Στο δικό μου το μυαλό η μεταβίβαση των μετοχών είναι πολύ απλή. Αν θέλουμε να την κάνουμε σίριαλ μπορεί να γίνει. Η πλευρά μας είναι πανέτοιμη. Ό,τι μας ζητηθεί είμαστε έτοιμοι άμεσα να το κάνουμε. Αυτό λέω και σήμερα και δεν αλλάζω τίποτα».

Για την επικοινωνία των δικηγόρων των δύο πλευρών υπογράμμισε:«Σήμερα ήταν μία επίσκεψη γνωριμίας των δικηγόρων. Αύριο θα έχουμε την συνέχεια. Αύριο θα μπούμε στην ουσία της συζήτησης. Εγώ είμαι εκτός Ελλάδας και πιστεύω ότι είμαστε καλά. Εσείς αν βλέπετε κάτι άλλο, εγώ δεν το βλέπω».

Για το θέμα της εξουσιοδότησης, δήλωσε: «Αύριο θα υπάρχει και γραπτή εξουσιοδότηση από τον Πρίγκιπα. Πρέπει να καταλάβετε ότι ο Πρίγκιπας δεν είναι κάποιος που του ζητάς κάτι τώρα και στο κάνει αμέσως. Deadline και τέτοιου είδους ιστορίες είναι από τη μεριά μας μη αποδεκτά. Εμείς έχουμε όλη την καλή διάθεση να προσφέρουμε ό,τι μας ζητηθεί.

Η πρόταση μας λέτε ότι είναι έωλη. Δεν είναι καθόλου έωλη. Εάν αύριο το πρωί συνταχθεί ένα συμφωνητικό μεταβίβασης μετοχών και οι μετοχές παραδοθούν μεσεγγυούχο τράπεζα, στην οποία διατηρεί λογαριασμό η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, εντός 48 ωρών θα έχουν κατατεθεί τα χρήματα από την πλευρά μας. Τέλος. Τι άλλο θέλετε δηλαδή; Υπάρχει τίποτα πιο ξεκάθαρο;»

Καταλήγοντας, ο κ. Τσάκας ξεκαθάρισε: «Είναι απλά θέμα διαπραγμάτευσης. Δεν ξέρουμε τι θα ζητήσει η άλλη πλευρά. Εάν είναι αυτό που έχω στο μυαλό μου τότε είναι πολύ απλό. Εάν θέλει κάτι άλλο, το οποίο δεν ξεπερνάει τα δικά μας δεδομένα τότε βεβαίως και έχουμε τη διάθεση να το καλύψουμε. Αύριο θα είμαι με τον Πρίγκιπα και θα έχω την εξουσιοδότηση. Δε θα υπάρξει κανένα πρόβλημα».
http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...