Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Περπέρογλου: « Στο ΟΑΚΑ θα κλείσω τα αυτιά μου»

Έγινε η παρουσίαση της νέας φανέλας του Ολυμπιακού για την προσεχή αγωνιστική περίοδο. Σπανούλης, Περπέρογλου και Μαυροειδής έβγαλαν φωτογραφίες μαζί με τον κόσμο, ενώ έκαναν και δηλώσεις.

Ο Στράτος Περπέρογλου, χειροκροτήθηκε από τους περίπου 300 φίλους του Ολυμπιακού και τόνισε:

« Ηθελα να κάνω ένα νέο ξεκίνημα. Η ομάδα έχει όλα τα εχέγγυα ώστε να πρωταγωνιστήσει και τη νέα σεζόν.Θα προσπαθήσουμε όλοι για να πετύχουμε τους στόχους μας.Ηταν αρκετά εύκολη η προσαρμογή μου και πιστεύω ότι θα βρω χημεία με τα υπόλοιπα παιδιά.Ο Σπανούλης μου εξήγησε το κλίμα και το πώς έχει η κατάσταση. Μου είπε πως ταιριάζει το στυλ παιχνιδιού μου με αυτό της ομάδας. Ηταν ένας λόγος για να έρθω στον Ολυμπιακό. Στο ΟΑΚΑ θα υπάρξουν αντιδράσεις, αλλά είμαι επαγγελματίας και ως επαγγελματίας θα το αντιμετωπίσω. Θα κάνω τη δουλειά μου στο γήπεδο και θα κλείσω τα αυτιά μου. Θέλω μέσα από το παιχνίδι και με την απόδοσή μου να κερδίσω τον κόσμο του Ολυμπιακού. Περίμενα ο κόσμος να είναι δύσπιστος, αλλά με έχουν υποδεχθεί πολύ καλά».

Ο Βασίλης Σπανούλης υποστήριξε: « Είμαστε μια σχετικά νέα ομάδα. Οι απαιτήσεις τώρα είναι μεγαλύτερες και θα πάμε βήμα-βήμα. Πρέπει να κρατήσουμε τα πόδια μας στη γη. Να είμαστε σοβαροί και να δουλέψουμε ακόμη περισσότερο ώστε να είμαστε έτοιμοι και για τις δυσκολίες που κρύβει η χρονιά. Δύο χρόνια είχαμε καλή συνεργασία με τον κ. Ιβκοβιτς, κάποτε όμως όλα τελειώνουν. Εμπιστευόμαστε και σεβόμαστε τον κ. Μπαρτζώκα. Σκοπός μας είναι να κάνουμε πιο εύκολη τη δουλειά του. Οσον αφορά στον κόσμο του Ολυμπιακού, είναι όλος ο Ολυμπιακός. Η μισή Ελλάδα είναι Ολυμπιακός.Πέρυσι, μας βοήθησε πολύ στα κρίσιμα σημεία της σεζόν και μας έδωσε μεγάλη ενέργεια. Θέλουμε από την αρχή περισσότερο κόσμο στο γήπεδο. Εμείς θα δίνουμε τα πάντα σε κάθε ματς».

Και η άποψη του Δημήτρη Μαυροειδή: « Ηρθα στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας και της Ευρώπης. Πιστεύω ότι η χρονιά θα είναι δυσκολότερη γιατί όλοι θέλουν να νικήσουν τον πρώτο.Στην Ισπανία πέρασα ωραία χρόνια, πέτυχα αρκετά πράγματα με τη Μπιλμπάο, όταν όμως μια ομάδα σαν τον Ολυμπιακό σε καλεί, δεν μπορείς να αρνηθείς».

TA NEA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...