Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Τάισον Γκέι: «θα κερδίσω τον Μπολτ ή θα σκάσω»



Αποφασισμένος να κερδίσει τον Ουσέιν Μπολτ δηλώνει ο Τάισον Γκέι και τόνισε ότι μπορεί να κατεβάσει το χρόνο του σε 9.5!

«Μερικές φορές λέω ότι μπορώ να τον κερδίσω.Κάποια στιγμή πρέπει να το κάνω ή να... σκάσω. Ποτέ δεν έχω πει ότι δεν μπορώ να τον κερδίσω, γιατί μέσα μου πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω», είπε ο Αμερικανός σπρίντερ.

Προς το παρόν, πάντως, δεν είναι έτοιμος να ξεπεράσει τον παγκόσμιο ρέκορντμαν στα 100 και 200 μέτρα, μετά και τον τραυματισμό του στον δικέφαλο.

«Αυτή τη στιγμή είναι ο καλύτερος, αλλά θέλω εγώ να γίνω ο καλύτερος. Θέλω να αποδείξω τη δυναμική μου στα 100μ., αλλά τα 200μ. είναι η πρώτη μου αγάπη», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...