Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Στη Θεσσαλονίκη ο Σιμς

Κατά την άφιξή του στο αεροδρόμιο "Μακεδονία"
Στη Θεσσαλονίκη είναι από σήμερα το μεσημέρι ο Ντεσόν Σιμς. Ο Αμερικανός φόργουορντ, νέο μετεγγραφικό απόκτημα της ομάδας μπάσκετ του ΠΑΟΚ, δήλωσε ενθουσιασμένος που θα παίξει για λογαριασμό του «Δικεφάλου του Βορρά» και μετέβη αμέσως στο Λιτόχωρο για να ενσωματωθεί στην προετοιμασία της ομάδας του Σούλη Μαρκόπουλου.
Κατά την άφιξή του στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που όλα ξεκίνησαν θετικά. Όπως φάνηκε εξάλλου και από την πτήση μου. Το μόνο που περιμένω πλέον είναι να ενσωματωθώ με την υπόλοιπη ομάδα και να παίξω μπάσκετ. Θέλω να χαρώ την εμπειρία μου, να μάθω τη χώρα και να βελτιωθώ σαν παίκτης. Έμαθα αρκετά για τον ΠΑΟΚ από τη στιγμή που υπέγραψα το συμβόλαιό μου. Επικοινώνησα με αρκετούς φίλους μου που έχουν αγωνιστεί στην Ελλάδα και μου είπανε ότι έκανα μία καλή κίνηση», είπε ο Σιμς
Για τις αγωνιστικές του δυνατότητες, συμπλήρωσε:
«Τα δυνατά μου σημεία είναι ότι είμαι καλός σκόρερ και ριμπάουντερ ενώ αν θα πρέπει να βελτιωθώ κάπου είναι στη ντρίπλα. Μπορώ να παίξω και ως σμολ φόργουορντ γιατί είμαι γρήγορος αλλά και ως πάουερ φόργουορντ γιατί είμαι δυνατός».
Κατά πόσο θα τον βοηθήσουν οι άλλοι δύο Αμερικανοί (Γκρέι και Μάρσαλ) που αγωνίζονται στο σύλλογο, σχολίασε:
«Είναι πάρα πολύ καλό ότι οι άλλοι δύο Αμερικανοί της ομάδας έχουν ευρωπαϊκή εμπειρία με μένα να έχω μάθει να προσαρμόζομαι γρήγορα όπως έγινε είτε όταν έπαιζα στο γυμνάσιο είτε στο κολέγιο».
Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ, στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, εξέδωσε συλλυπητήρια ανακοίνωση για την «απώλεια» του Ανδρέα Μιαούλη

«Ο πρόεδρος κ. Μιλτιάδης Κανώτας και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΑΕ ΠΑΟΚ εκφράζουν τη βαθύτατη θλίψη τους για το θάνατο του προέδρου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης Ανδρέα Μιαούλη, αλλά και τα θερμά τους συλλυπητήρια προς την οικογένειά του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...